تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802492816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای راز مرگ عروس 18 ساله بعد از 2 سال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
افشای راز مرگ عروس 18 ساله بعد از 2 سال




اوایل دی ماه سال 92 بود که خبر مرگ زن 18 ساله ای که تنها 3 ماه از ازدواجش می گذشت، قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس را به منطقه سیدی مشهد کشاند.





روزنامه خراسان: اوایل دی ماه سال 92 بود که خبر مرگ زن 18 ساله ای که تنها 3 ماه از ازدواجش می گذشت، قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس را به منطقه سیدی مشهد کشاند.

 صحنه حادثه حاکي از آن بود که زن جوان اقدام به خودکشي کرده است و يا بر اثر سهل انگاري دچار گازگرفتگي شده است.

همسر 22 ساله متوفي که با پليس و نيروهاي امدادي تماس گرفته بود در اظهاراتي مدعي شد: من شب کار بودم وقتي مدتي استراحت کردم حدود ساعت 12 بود که از خواب بيدار شدم و به همسرم که از حدود 3 ماه قبل با هم ازدواج کرده بوديم گفتم مي خواهم براي زيارت به حرم مطهر بروم. اما حدود 2 ساعت بعد وقتي به منزل بازگشتم گرماي شديدي فضاي خانه را پر کرده و بوي گاز نيز پيچيده بود بلافاصله به طبقه پايين رفتم و شير گاز را قطع کردم اما ديدم همسرم نفس نمي کشد که بلافاصله با اورژانس و نيروهاي امدادي تماس گرفتم.

اظهارات اين مرد در حالي با صحنه حادثه مطابقت نسبي داشت که کارشناسان امدادي نيز وجود گاز شهري را تاييد کردند و بدين ترتيب پرونده مرگ مشکوک اين زن، با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي به اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي ارسال شد و کارآگاهان تحقيقات خود را با نظارت مستقيم سرهنگ غلامي ثاني (رئيس اداره جنايي) آغاز کردند.

کارآگاهان در حالي وارد مرگ پيچيده اي شده بودند که زواياي تاريک آن را حتي نظريه پزشکي قانوني نيز روشن نکرد و به همين خاطر بررسي ها در اين باره ادامه يافت تا اين که آخر هفته گذشته «قاضي سيدجواد حسيني» که رسيدگي به اين پرونده را به عهده گرفته بود حل اين معما را آغاز کرد.

او که چيدن پازل ها را با ورود به تاريکخانه اوراق پرونده ادامه مي داد ناگهان روي جمله اي ميخکوب شد: «شير گاز را بستم، گرماي شديدي فضاي خانه را دربرگرفته بود!!» اگر شير گاز باز بود چرا آتش سوزي رخ نداده است؟! و اگر گاز در حال سوختن بود، زن جوان چگونه با گاز جان باخته است؟ اين‌ها سوالاتي بود که ذهن قاضي ويژه قتل عمد را به خود مشغول کرده بود بنابراين وي دستور احضار و بازداشت موقت همسر 24ساله زن جوان را صادر کرد و از کارآگاهان خواست تا ماجرا را از زواياي ديگري مورد بررسي قرار دهند.

در همين حال متهم هنوز با استناد به برخي مدارک موجود سعي داشت حقيقت را کتمان کند که قاضي حسيني در کنار کارآگاهان پليس آگاهي بازجويي هاي تخصصي از وي را آغاز کرد و با طرح چند سوال فني، متهم را به تناقض گويي انداخت. ديگر آخرين تکه از پازل اين معماي پيچيده در جاي خودش قرار گرفته بود که ناگهان متهم به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: در حالي که 3 ماه قبل ازدواج کرده بوديم اما مدام با هم اختلاف داشتيم آن روز ظهر نيز وقتي همسرم کاملا به خواب رفت شير گاز را باز کردم و در اطراف منزل پرسه زدم حدود 2 ساعت بعد که برگشتم او جان خود را از دست داده بود و پس از آن هم با صحنه سازي سعي داشتم چنين وانمود کنم که همسرم دچار گازگرفتگي شده است.

اگرچه قاضي شعبه 211 دادسراي مشهد متهم را براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان قرار داده است اما او معتقد است هنوز هم زواياي ديگري درباره چگونگي وقوع اين جنايت وجود دارد که بايد مورد کنکاش هاي دقيق پليسي قضايي قرار گيرد.







تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن