تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائيلي ها به پايان رياست جمهوري اوباما چشم دوخته اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷ب.ظ)
معاون بنياد دفاع از دموکراسي ها: اسرائيلي ها به پايان رياست جمهوري اوباما چشم دوخته اند موج - معاون بنياد دفاع از دموکراسي هاي آمريکا گفت: به دليل افزايش اختلافات اسرائيل با اوباما هم اکنون اسرائيلي ها به پايان دوران رياست جمهوري وي چشم دوخته اند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، جاناتان شانزر طي سخناني در بنياد دفاع از دموکراسي ها در واشنگتن گفت: آنچه براي اسرائيلي ها بيش از اقدامات احتمالي کنگره درباره ايران حائز اهميت دارد، مطالبي است که در رقابتهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا مطرح مي شود و اين که در نهايت، کداميک از نامزدهاي انتخابات مي توانند سکاندار کاخ سفيد شوند.
وي افزود: اسرائيلي ها به خوبي مي دانند که تنش هاي جدي در مناسبات تل آويو با واشنگتن بوجود آمده است و شايد ديگر نتوانند به سطحي از روابط برسند که در گذشته بين اسرائيل و آمريکا وجود داشت.
معاون بنياد دفاع از دموکراسي هاي آمريکا و تحليلگر سابق وزارت خزانه داري اين کشور افزود: آنچه در حال حاضر اسرائيلي ها به آن توجه دارند اين است که دوره رياست جمهوري باراک اوباما تمام شود. اين اميدواري در اسرائيل وجود دارد که در دوره دولت آتي آمريکا، روابط عميقي که بين اسرائيل و آمريکا وجود داشت بار ديگر احياء شود يا اينکه اعتماد مجدد اسرائيل به آمريکا شکل بگيرد و دوستي واقعي و اعتماد واقعي بين اسرائيل و آمريکا بوجود بيايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن