تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : تمام افراد عاشق خدمت به جامعه مي‌توانند كارآفريني كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : تمام افراد عاشق خدمت به جامعه مي‌توانند كارآفريني كنند
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارافرين برتر در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد: تمام افراد خلاق و عاشق خدمت به جامعه ، مي‌توانند كارآفريني كنند.

صديقه كشتكار كارآفرين برتر استان كرمان در سال ‪۱۳۸۶‬در زمينه خدمات است.

وي متولد شهرستان كرمان و داراي تحصيلات ديپلم علوم انساني است.

علاقه‌اش به هنر درتمام زمينه‌ها ، انگيزه اصلي وي براي كارآفريني و راه اندازي كارگاه شيريني پزي بوده است. اين كارآفرين به دليل از دست دادن همسرش سرپرستي سه دختر و پسرش را به عهده دارد و تامين معاش خانواده نيز از جمله انگيزه‌هاي وي براي فعاليت كارافريني بوده است.

وي كه از جمله علاقه مندان واقعي به هنر است ، در سال ‪ ۱۳۷۳‬پروانه بهره برداري كارگاه شيريني پزي خود را دريافت كرد و در سال ‪ ۱۳۷۴‬تعاوني شيريني پزي را تشكيل داد. فرزندان وي از همراهانش در اين راه پر پيچ و خم كارآفريني هستند.

از ديگر فعاليت‌هاي وي آموزش شيريني پزي به افراد معرفي شده از سوي اداره بهزيستي، تدريس شيريني پزي به افراد مختلف و همچنين تدريس به دانشجويان دانشگا ه پيام نور است.

كشتكار در كارگاه خود انواع شيريني سنتي شهرستان كرمان را مي‌پزد و سومين سال است كه اين كارگاه را به دستگاه‌هاي مكانيزه مجهز كرده است.

وي كه با فعاليت كارآفريني براي حدود ‪ ۵۰‬نفر به طور مستقيم اشتغال ايجاد كرده است ، از مشكلات پيش رو در كار را كمبود نقدينگي عنوان مي‌كند و با تشكر از مسئولان براي ارايه تسهيلات به اين گروه از افراد جامعه، تصريح كرد، نقدينگي كه در اختيارش قرار گرفته است ، نيازهاي مالي او را تكافو نمي كند و براي تدوام فعاليت هايش به تسهيلات بيشتري نياز دارد .

وي با اشاره به اينكه بر سر راه كارآفريني مشكلاتي وجود داشته است ، غلبه بر اين مشكلات را وظيفه خود براي خدمت به استان و كشورش مي‌داند.

كشتكار از موانع بر سر راه تحقق ايده‌اش را پرداخت نقدي بابت خريد مواد اوليه عنوان مي‌كند و مي‌افزايد: مشكلاتي بر سر راه فعاليتم از جمله تامين تجهيزات وجود دارد، ولي عشق به كار و هنر و كشور آنها را رفع مي‌كند.

وي از حمايت دست اندركاران از كارآفرينان قدرداني مي‌كند و مي‌گويد: كسي كه علاقه به كار و فعاليت دارد، نبايد منتظر باشد كه دولت كمكش كند. همه مي توانند كار آفرين باشند و بايد به خدا توكل كرد و حسن نيت خود را نشان داد . اما دولت نيز بايد به توسعه فعاليت‌هاي كارآفريني در جامعه بيش از پيش توجه كند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن