تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقیقتی از طراحی یک دایناسور خوش خط و خال و گرافیک بالا!


واضح آرشیو وب فارسی:سخت افزار: بی شک یکی از سورپرایز های مهم موجود در نمایشگاه E3 امسال، معرفی بازی Horizon: Zero Dawn بود که در جریان برگزاری کنفرانس اختصاصی کمپانی سونی رقم خورد. در واقع این بازی با ساختار جهان باز، گیم پلی اکشن و همچنین گرافیک چشم نواز خود توانست تحسین های فراوانی را بر انگیزد و چشم انتظاران قابل توجهی را برای خود دست و پا نماید. اما سوای این موارد، یکی از نکات دیگری که توانست شور و هیجان فراوانی را در جریان برگزاری کنفرانس اختصاصی سونی در E3 بر انگیزد، حضور دایناسور مکانیکی غول پیکری به نام Thunder Jaw در سکانس های پبازی Horizon: Zero Dawn توسط استودیو Guerilla Games در دست ساخت است. استودیویی هلندی که اعضای آن، پیش از این ساخت نسخه های مختلف سری بازی Killzone را در کارنامه ی خود می بینند. اعضای این استودیو چندی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه بازی توکیو یعنی TGS نیز نمایش موفقی از اثر جدید در دست ساخت خود داشتند و سوای آن، هر از گاهی اطلاعات تازه ای را از بازی Horizon: Zero Dawn در اختیار علاقمندان این اثر قرار می دهند. به عنوان مثال کارگردان اصلی این بازی یعنی آقای دیونگ روز گذشته در حساب توییتر شخصی خود به مقایسه ی بازی Horizon: Zero Dawn با تجربه ی پیشین خود در نسل قبل یعنی بازی Killzone 3 پرداخته و عنوان کرده است که در حالت ایده آل، هر کدام ازصحنه های موجود در بازی Killzone 3 (شامل تمامی آبجکت ها و شخصیت های حاضر در آن صحنه به همراه کل جزییات محیط پس زمینه) حداکثر از 250 هزار چند ضلعی تشکیل شده بودند و این در حالی است که تعداد چند ضلعی های استفاده شده برای هیولای مکانیکی حاضر در بازی Horizon: Zero Dawn یعنی Thunder Jaw به تنهایی رقمی معادل 550 هزار چند ضلعی را در بر می گیرد! بنا بر گفته های آقای دیونگ، او و همکارانش بلافاصله پس از اتمام مراحل ساخت بازی Killzone 3 به سراغ ساخت بازی Horizon: Zero Dawn رفتند و در جریان سپری کردن مراحل ساخت بازی Killzone Shadow Fall (که در همان ابتدای نسل هشتم عرضه شد و البته فروغ چندانی هم نسبت به اسلاف خود نداشت) آن ها مشغول طراحی و بهینه سازی موتور گرافیکی بازی Horizon: Zero Dawn برای برخورداری از جنبه های دیداری هر چه با کیفیت تر بوده اند. دیونگ همچنین تاکید کرده است که کیفیت طراحی موارد موجود در این اثر تنها به کیفیت بالای مدل Thunder Jaw ختم نمی شود و علاوه بر این هیولای غول پیکر، سایر دایناسور های مکانیکی موجود در بازی Horizon: Zero Dawn نیز از همین جزییات گرافیکی بسیار بالا برخوردار خواهند بود. گفتنی است که بازی Horizon: Zero Dawn قرار است در تاریخ نامعلومی از سال 2016 میلادی به شکل انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود. اگر به دانستن نکات دیگری از این بازی علاقمند هستید، می توانید به  این مطلب مراجعه کنید. ضمن این که در مطلب مذکور ویدیویی از نمایش این اثر در جریان نمایشگاه E3 امسال هم وجود دارد که پیشنهاد می کنم تماشای آن را (در صورت عدم مشاهده) به هیچ وج از دست ندهید. بازی Horizon: Zero Dawn توسط استودیو Guerilla Games در دست ساخت است. استودیویی هلندی که اعضای آن، پیش از این ساخت نسخه های مختلف سری بازی Killzone را در کارنامه ی خود می بینند. اعضای این استودیو چندی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه بازی توکیو یعنی TGS نیز نمایش موفقی از اثر جدید در دست ساخت خود داشتند و سوای آن، هر از گاهی اطلاعات تازه ای را از بازی Horizon: Zero Dawn در اختیار علاقمندان این اثر قرار می دهند. به عنوان مثال کارگردان اصلی این بازی یعنی آقای دیونگ روز گذشته در حساب توییتر شخصی خود به مقایسه ی بازی Horizon: Zero Dawn با تجربه ی پیشین خود در نسل قبل یعنی بازی Killzone 3 پرداخته و عنوان کرده است که در حالت ایده آل، هر کدام ازصحنه های موجود در بازی Killzone 3 (شامل تمامی آبجکت ها و شخصیت های حاضر در آن صحنه به همراه کل جزییات محیط پس زمینه) حداکثر از 250 هزار چند ضلعی تشکیل شده بودند و این در حالی است که تعداد چند ضلعی های استفاده شده برای هیولای مکانیکی حاضر در بازی Horizon: Zero Dawn یعنی Thunder Jaw به تنهایی رقمی معادل 550 هزار چند ضلعی را در بر می گیرد! بنا بر گفته های آقای دیونگ، او و همکارانش بلافاصله پس از اتمام مراحل ساخت بازی Killzone 3 به سراغ ساخت بازی Horizon: Zero Dawn رفتند و در جریان سپری کردن مراحل ساخت بازی Killzone Shadow Fall (که در همان ابتدای نسل هشتم عرضه شد و البته فروغ چندانی هم نسبت به اسلاف خود نداشت) آن ها مشغول طراحی و بهینه سازی موتور گرافیکی بازی Horizon: Zero Dawn برای برخورداری از جنبه های دیداری هر چه با کیفیت تر بوده اند. دیونگ همچنین تاکید کرده است که کیفیت طراحی موارد موجود در این اثر تنها به کیفیت بالای مدل Thunder Jaw ختم نمی شود و علاوه بر این هیولای غول پیکر، سایر دایناسور های مکانیکی موجود در بازی Horizon: Zero Dawn نیز از همین جزییات گرافیکی بسیار بالا برخوردار خواهند بود. گفتنی است که بازی Horizon: Zero Dawn قرار است در تاریخ نامعلومی از سال 2016 میلادی به شکل انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود. اگر به دانستن نکات دیگری از این بازی علاقمند هستید، می توانید به  این مطلب مراجعه کنید. ضمن این که در مطلب مذکور ویدیویی از نمایش این اثر در جریان نمایشگاه E3 امسال هم وجود دارد که پیشنهاد می کنم تماشای آن را (در صورت عدم مشاهده) به هیچ وج از دست ندهید.


شنبه ، ۴مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سخت افزار]
[مشاهده در: www.sakhtafzarmag.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن