تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814781777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیر اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به آستارا هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار گیلان: پیگیر اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به آستارا هستیم خبرگزاری پانا: استاندار گیلان گفت : به صورت جدی پیگیر اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به آستارا هستیم تا این خط آهن با گذر از آستارای کشور همسایه وارد خاک ایران شود.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲ مهر ساعت 10:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا محمدعلی نجفی  در آیین افتتاح مدرسه کریم زاده شهر لوندویل آستارا گفت: تمام سعی دولت توسعه همه جانبه کشور با در نظر گرفتن ظرفیت های مناطق مختلف است.
وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن رشت - آستارا با دستور رییس جمهوری شکل گرفته است، افزود : کشور جمهوری آذربایجان نیز پذیرفت تا طرح امتداد راه آهن خود را تا هشت کیلومتر ادامه دهد و در نهایت این خط آهن تا دو کیلومتر وارد آستارای ایران شود.
وی اضافه کرد: توسعه گمرک، بندر و منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان آستارا به صورت جدی توسط دولت پیگیری می شود.
نجفی ادامه داد : طی روزهای آینده وزیر ارتباطات و فناوری به عنوان رییس کمیسیون مشترک ایران و جمهوری آذربایجان به همراه جمعی از روسای سازمان های ذیربط پایانه ها و گمرک برای پیگیری جدی پروژه اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به آستارای ایران به این کشور سفر خواهند کرد.
استاندار گیلان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طی یک سال گذشته 108 مدرسه با 500 کلاس درس در استان گیلان افتتاح شده است، افزود: معلم ستون فقرات نظام آموزشی است که با حضور سازنده و تاثیرگذار معلمان می توان شاهد رونق فضاهای آموزشی شد.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات آموزش و پرورش نباید فقط به خود نهاد مربوطه واگذار شود، ادامه داد : شهرداری ها در راستای تامین زمین و خیرین با مشارکت بیش از پیش می توانند به توسعه آموزش و پرورش کمک کنند.
نجفی با تقدیر از مشارکت خیران در ساخت مدارس گفت : هم اینک 20 درصد فضاهای آموزشی کشور توسط خیرین ساخته می شود.
به صورت همزمان با حضور استاندار گیلان مدارس 12 کلاسه کریم زاده لوندویل، شش کلاسه سرباز عباس آباد، شش کلاسه سهراب محله و سه کلاسه روستای هودول با صرف مجموع هزینه ای بالغ بر 28 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
سه مدرسه از چهار مدرسه مذکور با مشارکت خیرین آستارایی ساخته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن