تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می شود استان‌ها > آذربایجان غربی - بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سوم مهرماه در ارومیه برگزار می شود.


به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،اکرم مهدی زاده رییس گروه توسعه ورزش همگانی در این خصوص گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور و بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ارومیه و تمامی شهرهای استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این همایش ساعت هفت و نیم صبح روز جمعه سوم مهر ماه جاری از مقابل مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی ارومیه آغاز و پس از طی مسیر سه کیلومتری در پارک ائللر باغی ارومیه به پایان خواهد رسيد.
رئيس گروه توسعه ورزش همگاني اداره كل ورزش و جوانان گفت: اين همايش به همّت سپاه شهداء و با مشاركت و همكاري اداره كل ورزش و جوانان و هيأت ورزش هاي همگاني بعنوان متوليان توسعه و تعميم ورزش هاي عمومي و مساعدت چند دستگاه ديگر اجرايي دولتي و خصوصي برگزار و در پايان به قيد قرعه جوايزي اعم از دوچرخه و دستگاه هاي مختلف ورزشي اهداء خواهد شد.
دكتر اكرم مهدي زاده از برگزاري المپياد ورزشي كاركنان دولت بمناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: اين مسابقات با مشاركت دستگاه هاي مختلف اجرايي از ايام هفته دفاع مقدس آغاز و تا هفته تربيت بدني و ورزش نيز ادامه خواهد داشت.
وي همچنين در خاتمه افزود: در تلاشيم تا فاز دوم ورزش صبحگاهي رايگان سلامت همگاني را بشكلي كامل تر و تخصصي تر در سراسر استان اجرا نماييم و به همين منظور با برگزاري جلسات تخصصي و نيز دوره هاي مربيگري ويژه ورزش صبحگاهي كه يكي از مهمترين تأكيدات مديركل محترم ورزش و جوانان استان مي باشد فاز دوم اين طرح را براي بهره مندي آحاد مختلف مردم جامعه از سلامتي و نشاط عمومي اجرايي كنيم و در اين راستا حمايت هاي دكتر سعادت استاندار محترم و ورزش دوست و رئيس شوراي ورزش همگاني استان بزرگترين دلگرمي و پشتوانه ما براي تعميم و توسعه همگاني ورزش مي باشد.

کلید واژه ها: پیاده روی - دفاع مقدس (جنگ تحمیلی) - ارومیه -




چهارشنبه 1 مهر 1394 - 11:12:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن