تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخفیف تا 35 درصدی در نمایشگاه فرهنگی عطر سیب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تخفیف تا 35 درصدی در نمایشگاه فرهنگی "عطر سیب"
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از ارائه اقلام و محصولات سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی "عطر سیب"، با تخفیف تا 35 درصدی خبر داد .


 عبادالله رمضانی مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و رئیس ستاد "عطر سیب"در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه، پاسداشت قیام سرور و سالار شهیدان و تقویت مناسبات مربوط به این قیام هدایتگر و نورانی، یک وظیفه است، اظهار كرد: برگزاری نمایشگاه های کاربردی در مسیر خدمت به عاشقان سیدالشهداء(ع)، نقش موثری در تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد داشت. 


وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه فرهنگی "عطر سیب" حمایت از تولید ملی با کیفیت و دارای استاندارد را در عرصه فعالیت های فرهنگی و عاشورایی ماه محرم در دستور کار خود قرار داده است، گفت: نمايشگاه عطر سيب در راستای کمک به تجهيز هيات ها برگزار می شود اما از سال گذشته، عموم شهروندان و مردم نیز برای برپايی نذورات خود امکان خريد از اين نمايشگاه را پیدا کرده اند.


رمضانی با اشاره به اینکه حضور در این نمایشگاه و بهرمندی از آن برای عموم شهروندان آزاد است، افزود: در سیزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه فرهنگی عطر سیب و سازمان میادین میوه و تره بار نیز در راستای خدمت به شهروندان  و هیئت های مذهبی با تمام قوا و حداقل قیمت، حضور دارند.


وی بیان کرد: در نمایشگاه سیزدهم عطر سیب، منتخبین صنوف، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان، محصولات و اقلام خود را با تخفیفاتی بین 15 تا 35 درصدی ارائه خواهند کرد.


مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه، ماموران و ناظران بهداشتی، صنفی و تعزیراتی حضور خواهند داشت.


گفتنی است؛ سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب از ١٢ تا ٢٢ مهر ماه  از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل بوستان بزرگ ولایت با حضور طیف گسترده ای از تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی در زیر گروه‌های اقلام فرهنگی و تبلیغی، مواد غذایی، محصولات برقی و الکترونیکی، تجهیزات صوتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای مورد نیاز هیأت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های مذهبی برپا می شود و حضور عموم مردم در این نمایشگاه، آزاد است. 


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

نمايشگاه عطر سیب از تولید ملی حمایت مي كند
جمع‌آوری زباله‌های پایتخت با هزار و 61 دستگاه خودرو
ساماندهی سازه‌های تبلیغاتی منطقه 4
فعالیت 325 هیأت حسینی در منطقه 13
اشاعه فرهنگ صحیح عزاداری از اهداف اصلی عطرسیب/به دلیل استفاده از اتوماسیون نحوه توزیع بن کارت ها کاملا مشخص است
10میلیون تومان بن عطر سیب به اعضای شورا برای کمک به هیئت‌ها
آمار هیات های مذهبی شهر تهران سیستمی می شود/هیات های دانشجویی و مساجد اعتبار ویژه دارند





۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن