تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت مسكن واقعي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قيمت مسكن واقعي شده است
دبير كانون سراسري انبوه سازان مسكن ايران با بيان اينكه قيمت مسكن واقعي شده و در حال حاضر بهترين زمان خريد مسكن است، گفت: تا زماني كه دولت فكري به حال مسكن نكند و نگاه بانك‌ها تغيير نكند، هيچ اتفاق جديدي در قيمت مسكن رخ نخواهد داد.
فرشيد پورحاجت در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اين سؤال كه گفته مي‌شود، قيمت مسكن هنوز واقعي نشده، اما ساخت و ساز واحدهاي كوچك در تهران رونق گرفته است، گفت: زماني مي‌توان گفت رونق به بخش مسكن وارد شده كه اين موضوع تنها محدود به ماه مرداد يا شهريور نباشد، پس وقتي كه در تمام طول سال شاهد خريد و فروش و ساخت و ساز مناسب باشيم، آن وقت مي‌توان گفت رونق به بخش مسكن وارد شده است. پورحاجت ادامه داد: تا زماني كه دولت فكري به حال بخش مسكن و حمايت از سازنده‌ها و انبوه سازان نكند و نگاه بانك‌ها نسبت به انبوه‌سازان تغيير نكند نمي‌توان با قاطعيت سخن از خروج مسكن از ركود گفت. دبير كانون سراسري انبوه‌سازان مسكن ايران با اشاره به اينكه وقتي بانك‌ها نرخ سود 28 درصدي از انبوه سازان دريافت مي‌كنند چه انتظاري از افزايش ساخت و ساز مي‌توان داشت، تأكيد كرد:در حال حاضر حباب مسكن برداشته شده و قيمت‌ها واقعي شده، پس الان بهترين زمان براي خريد مسكن است.
وي تصريح كرد: طبق مصوبه شوراي پول و اعتبار تمام بانك‌ها قرار شد به متقاضيان مسكن وام 60 ميليون توماني پرداخت كنند، اما مي‌بينيم كه اين بانك‌ها زير بار پرداخت اين تسهيلات نمي‌روند و متأسفانه در قبال تسهيلاتي هم كه در بخش توليد مسكن پرداخت مي‌شود، نرخ سودهاي 28 درصدي از انبوه سازان گرفته مي‌شود كه باعث مي‌شود سازنده‌ها رغبتي براي ورود به ساخت و ساز از خود نشان ندهند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن