تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815570337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین گلایه مظلومی از پروپجیچ (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اولین گلایه مظلومی از پروپجیچ (عکس)
سرمربی استقلال بالاخره بعد از گذشت 6 بازی از شروع فصل لب به انتقاد از مهاجم کروات تیمش گشود.

به گزارش "ورزش سه"، پروپجیچ در بازی روز گذشته برابر نفت در اواسط نیمه دوم به جای جابر انصاری وارد زمین شد و نتوانست کار مثبتی انجام دهد. هر چند عملکرد ضعیف او را می‌ توان به بازی دفاعی استقلال در لحظاتی که او به زمین آمد، ربط داد اما به هر حال این بازیکن در تک موقعیت هایی که نصیبش شد نتوانست کار خاصی انجام دهد.

پروپجیچ با کلی حرف و حدیث بر سر دریافت آی تی سی خود با استقلال قرارداد امضا کرد اما در این مدت نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد. او در بازی با ذوب‌آهن دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و خیلی ها می‌ گویند در شکست این تیم برابر ذوب‌آهن نقش پررنگی داشت. پروپجیچ برخلاف سجاد شهباززاده تا بدین جای فصل نتوانسته توانایی های خود را نشان دهد و باید دید که تا کجا کادرفنی به او فرصت خواهد داد.


14:40 1394/06/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن