تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802471309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه جانبازان فداکاري، ايثار و مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۵۸ق.ظ)
راه جانبازان فداکاري، ايثار و مقاومت است موج- رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: ادامه راه ايثار و ترويج فرهنگ والاي ايثار و شهادت که همان فرهنگ امام حسين (ع) است وظيفه همه ما محسوب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج،نماينده ولي فقيه در بنياد با اشاره به آيه اي از قرآن کريم که خداوند در آن مؤمنين را به سرمايه گذاري و جهاد از مال و جان و نجات از عذاب الهي راهنمايي مي‌کند، گفت: براي هرکسي در دنيا فروشنده و خريدار مورد نياز است؛ خداوند نيز انسان را به سودي هنگفت با سرمايه مال و جان و جهاد در راه خدا راهنمايي کرده است و شما به عنوان فروشنده با سرمايه دست، پا، چشم و جانتان وارد اين تجارت شديد و خداوند خريدار سرمايه شما بود.
معاون رئيس جمهوري اظهار داشت: شما وظيفه خود را انجام داديد شما جلو دار و پيش قافله بوديد و با ارائه يک سند خوب بهشت را خريديد، سند بهشت شما چشم، پا و دستان شما است و ما نيز پشت سر شما در حرکتيم و وظيفه داريم راه شما را ادامه دهيم.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با تأکيد بر اينکه فداکاري ايثار و مقاومت در راه خدا و محو و ذوب شدن در خدا راه جانبازان بود، گفت: ادامه راه ايثار شما و ترويج فرهنگ والاي ايثار و شهادت که همان فرهنگ امام حسين (ع) است وظيفه همه ما محسوب مي‌شود.
حجت الاسلام والمسلمين شهيدي افزود: شما در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ خود را با نوارهاي منقش به «هَيْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه»، «السلام عليک يا ابا عبدالله»،«يا مهدي»و«يا ابو الفضل» اعلام کرده بوديد و اکنون نيز اين فرهنگ بايد در جامعه بماند.
معاون رئيس جمهور اظهار داشت: اگر بيش از 1400 سال از جريان عاشورا مي‌گذرد و هنوز نام امام حسين (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و عاشورا به عنوان مظهر شيعه در جامعه باقي مانده است به دليل پيام رساني امام سجاد (ع) و زينب کبري (س) و پيام رسانان کربلا تا به امروز بوده است و ما هم اگر مي‌خواهيم بمانيم بايد فرهنگ ايثار، مقاومت و شهادت را به آيندگان معرفي کنيم که اين مساله همواره مورد تأکيد مقام معظم رهبري بوده است.
حجت الاسلام و المسلمين شهيدي در ادامه گفت: از اقداماتي که براي نهادينه شدن اين فرهنگ درحال انجام است اجراي ماده 63 قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران و تشکيل دبيرخانه توسعه فرهنگ ايثار و شهادت و تشکيل نخستين جلسه اين شورا با حضور رييس جمهوري است.
وي گفت: ما اگر اين فرهنگ را داشته باشيم همه چيز داريم و اگر آن را فراموش کنيم باز به قبل از انقلاب اسلامي باز مي‌گرديم. اين فرهنگ، فرهنگ آزادگي و افتخار ما است که ما را از دست آمريکا و جنايت کاران آمريکايي نجات داده است؛ فرهنگي که امام (ره) آن را نهادينه کرد و امروز به دست ما سپرده شده است.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با تأکيد بر اينکه فداکاري‌هاي ايثارگران قابل جبران نيست گفت: شما همه هستي خود را داده‌ايد و اکنون وظيفه ما است که در خدمت شما باشيم؛ ايثارگران بايد بنياد را خانه خود بدانند و کارکنان بنياد بايد با برخوردي خوب در حد توان مشکلات را حل کرده و در خدمت آنان باشند.
وي با اشاره به اين که درمان، مهم‌ترين دغدغه بنياد است به حل مشکل بيمه ايثارگران اشاره کرد و گفت: ما با راه اندازي صندوق سلامت سعي در برطرف کردن مشکلات ايثارگران در حد توان خود داريم.
معاون رييس جمهور با بيان اين که دغدغه بعدي ما اشتغال فرزندان ايثارگران است، گفت: 71 درصد از قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران اجرايي شده و 21 درصد آن نيز در حال بررسي و تصويب در دولت است.
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: خدا را گواه و شاهد مي‌گيريم که عزيزان ما در بنياد دست به دست هم داده‌اند تا گره اي از مشکلات شما باز کنند چون شما ماندگاريد و شهيد زنده هستيد.
لازم به ذکر است، در پايان مراسم اختتاميه لوح تقدير مشترک بنياد و سپاه پاسداران با امضاي حجت الاسلام و المسلمين شهيدي و سردار جعفري به جانبازان و خانواده‌هاي آن‌ها اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن