تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه هند به فولادگران؛ در ایران سرمایه گذاری کنید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توصیه هند به فولادگران؛ در ایران سرمایه گذاری کنید


دولت هند از صنایع فولاد این کشور خواست در ایران سرمایه گذاری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزارت فولاد هند از تولید کنندگان این کشور خواست در ایران سرمایه گذاری کنند.
ایندین اکسپرس گزارش داد، وزارت فولاد هند اطمینان داد که ایران قول داده است در این خصوص همه نوع  همکاری با شرکت های هندی داشته باشد.
مقامات ارشد وزارت فولاد با نمایندگان هفت شرکت فولاد دیدار کردند و به آنها گفتند که  بعد از لغو تحریم ها علیه ایران فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در این کشور خواهد بود. به تولیدکنندگان اطلاع داده شد که دولت ایران خواستار سرمایه گذاری هند در پروژه های زیرساختی  از جمله بنادر ، خطوط راه آهن و بزرگراههاست.
ایران به دنبال سرمایه گذاری  هند برای  توسعه  شبکه راه آهن خود و حدود سه میلیون تن ریل های فولادی  به منظور متصل کردن شهرهای بزرگ  ، مراکز صنعتی  و بنادر خود است.
دولت هند از شرکت ملی تجارت خواسته است با همتای ایرانی خود به توافق برسد تا راه برای صادارت فولاد به ایران هموار شود.
نمایندگان  شرکت های فولاد نیز گفتند که مشتاق سرمایه گذاری در ایران هستند چرا که این کشور یک بازار نوظهور محسوب می شود و به مقادیر زیادی فولاد نیاز دارد.اما آنها تاکید کردند که نیازهای مواد خام این شرکت ها باید تضمین شود.


سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن