تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821157298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیدات مددجویان سازمانهای مردم نهاد در بازارچه بخشش عرضه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران - ایرنا - بازارچه خیریه بخشش که تولیدات مددجویان در آن عرضه می شود با شعار آنچه می بخشی می ماند در جنب فروشگاه شهروند در خیابان جلال آل احمد افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، بازارچه خیریه بخشش عصر دوشنبه با حضور الهه راستگو عضو شورای اسلامی شهرستان تهران، غلامحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و جمعی از هنرمندان در جوار فروشگاه شهروند در خیابان جلال آل احمد(قزل قلعه) افتتاح و به بهره برداری رسید. راستگو که مسوول ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران است، به خبرنگار ایرنا گفت گفت: بیشتر سمن های غرفه دار در این بازارچه عضو فعال این ستاد هستند.
وی افزود: این ستاد با فعالیت در مناطق 22 گانه شهر تهران، دارای مراکز معینی است که سازمان های مردم نهاد خیریه این مناطق را تحت پوشش دارد.
وی گفت: در 354 محله شهر تهران افرادی هستند که در حوزه اجتماعی فعال بوده و به صورت داوطلبانه آماده خمت رسانی به مردم هستند.
مدیر عامل سازمان میادین نیز در حاشیه این بازدید گفت: نام شکوفه های امید بهترین نامگذاری برای این بازارچه می توانست باشد چون افراد معلولی که به ظاهر نقصی در عضوی دارند با تولید محصولات خود، شکوفه های امید را در دل انسان ها می کارند. رحیمی گفت: این مددجویان با توان افزایی ثابت کردند که با همت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
تولیدات مددجویان سازمانهای مردم نهاد در بازارچه بخشش عرضه می شود






دوشنبه ، ۳۰شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن