تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818814300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مفتخر به تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه و ایجاد فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش نسل جوان است.

تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مفتخر به تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه و ایجاد فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش نسل جوان است.
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در در نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس که با حضور فرماندهان ارتش، دانشگاهیان و همکاری تیپ 65 نیروی زمینی ارتش در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد 48 هزار شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و 240 هزار عضو خانواده آنان، گفت : نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مفتخر به تربیت و جذب بیش از 3 میلیون رزمنده وظیفه و ایجاد فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش نسل جوان است.


امیر سرتیپ داوود کاظمی نزاجا افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مواضع خود را در منطقه در خطر دید و با توجه به شکست در ترورهای کور و هوشمند و به شهادت رساندن 17 هزار شهید ترور، تلاش های خود را با تحمیل جنگی 8 ساله به جمهوری اسلامی ایران پیگیری کرد.


وی با اشاره به شرایط نابرابری سیاسی و اقتصادی وقت بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم حمایت شده عراق، از فداکاری های نیروهای ارتش، سپاه پاسداران و بسیج مردمی یاد کرد و افزود : نیروهای جمهوری اسلامی موفق شدند با ایستادگی خود در برابر ارتش تا دندان مسلح و مجهز عراق مانع از نفوذ و پیشروی 10 لشگر و 40 تیپ آموزش دیده عراقی به میهن اسلامی شوند.


سرتیپ دوم کاظمی با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در پیشرفت و شکوفایی کشور، از تغییر شکل جنگ ها از نبرد سخت به نرم و هوشمند خبر داد و گفت: هشدار مقام معظم رهبری در دهه 1370 هجری شمسی نسبت به وقوع شبیخون فرهنگی نشانه آینده نگری ایشان درباره تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و نظام ایران اسلامی است.


رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش بر اطاعت از رهبری، حفظ وحدت و جلوگیری از نفوذ فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت : امید است سربازان این مرز و بوم در هر لباسی اعم از نیروهای ارتش، دانشجو، روحانی، کارگر و ... در پیشرفت یکپارچه و توام با توسعه پایدار کشور موثر باشند.


در حاشیه این مراسم رونمایی از رباط بالگرد ققنوس با مقاومت پروازی یک ساعت و 4 کیلوگرم وزن و پهپاد RPH بسیج دانشجویی و انجمن علمی هوافضا واحد علوم و تحقیقات انجام شد و نیروهای تیپ 65 و گروه راپل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به هنرنمایی پرداختند.


گفتنی است نمایشگاه دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات(ذوالفقار)، از 29 شهریورماه 1394 لغایت چهارم مهرماه در محوطه این واحد دانشگاهی برقرار است.
انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

امیر سرتیپ گلفام برنامه‎های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد





۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن