تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته دفاع مقدس قطعه افتخارآميزي از تاريخ ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۶ق.ظ)
فرمانده سپاه استان قم: هفته دفاع مقدس قطعه افتخارآميزي از تاريخ ملت ايران است موج - قم - فرمانده سپاه استان قم از برپايي نمايشگاه ياد ياران و بازسازي واقعه غدير در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سردار غلامرضا احمدي در نشست خبري با خبرنگاران برگزار شد با بيان اينکه هفته دفاع مقدس قطعه افتخارآميزي از تاريخ ملت ايران است، اظهار کرد: آينده جامعه اسلامي در گروي زنده نگه داشتن ارزش‌هاي دفاع مقدس است.
وي ادامه داد: اکنون دشمنان اصلي دفاع مقدس مقابل ما پشت ميز مذاکره نشسته‌اند و اگر احساس کنند توان نظامي آن‌ها از ايران برتر است از مذاکره دست کشيده و به حمله نظامي روي مي‌آورند.
فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب (ع) با اشاره به اينکه مردم با تکيه بر آرمان‌هاي امام راحل راه خود را ادامه مي‌دهند، يادآور شد: برگزاري رژه نيروهاي مسلح در روز سه‌شنبه 31 شهريور با حضور نيروهاي ارتش، نيروي انتظامي و رده‌هاي مختلف سپاه و بسيج نخستين برنامه هفته دفاع مقدس است.
احمدي از اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج ياد کرد و متذکر شد: با همکاري مسوولان آموزش و پرورش استان قم زنگ ايثار و شهادت در مدارس نواخته مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه تجليل از شهيدان با عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهدا همزمان با دوم مهر انجام مي‌شود، عنوان کرد: همايش پياده‌روي خانوادگي با حضور آحاد مردم استان قم و به منظور زنده نگه داشتن ياد اعزام‌هاي دوران دفاع مقدس يکي ديگر از برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه استان قم توضيح داد:‌ اين هفته نيروهاي مسلح حضور پرشورتري در نماز جمعه خواهند داشت و سرلشکر سيد يحيي رحيم صفوي مشاور فرمانده معظم کل قوا سخنراني پيش از خطبه اين هفته را بر عهده دارد.
احمدي با بيان اينکه در هفته دفاع مقدس مسئولان استاني با خانواده شهدا و جانبازان ديدار مي‌کنند، مطرح کرد: در اين هفته نمايشگاه‌هاي دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌هاي استان قم برپا شده و اردوهاي جهادي با حضور دانشجويان و دانش آموزان جهادگر قمي در نقاط مختلف محروم استان انجام مي‌شود.
وي از هجمه‌هاي فرهنگي کشورهاي استکباري عليه سپاه و بسيج ياد کرد و يادآور شد: اينکه دشمن براي تخريب افرادي همچون ولي فقيه و يا نهادي همانند سپاه فعاليت‌هاي گسترده انجام مي‌دهد نشان از نقش آن‌ها در استحکام نظام اسلامي است.
فرمانده سپاه استان قم به فعاليت‌هاي سپاه در عرصه‌هاي مختلف عمراني و فرهنگي اشاره کرد و ادامه داد: در بسياري از پروژه‌هاي بين‌الملل کشور اگر سپاه نبود بايد از شرکت‌هاي خارجي استفاده مي‌کرديم، اما به برکت دفاع مقدس و دانش مهندسي که سپاه در اين سال‌ها کسب کرده است مي‌تواند بسياري از پروژه‌ها را به تنهايي به ثمر برساند.
اين مسوول بيان کرد: برخي از پروژه‌هاي بزرگ عمراني از جمله خط گاز عسلويه که به کشورهاي همسايه کشيده مي‌شود توسط سپاه اجرا شده است و اگر سپاه نبود بايد پروژه پارس‌هاي جنوبي به شرکت‌هاي خارجي واگذار مي‌شد؛ سودهاي حاصل از اين پروژه‌ها براي تقويت دستاوردهاي نظامي و برطرف سازي محروميت‌هاي کشور استفاده مي‌شود.
احمدي با بيان اينکه امر به معروف و نهي از منکر از دستورات ويژه سازمان بسيج مستضعفين است، تصريح کرد: شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر مساجد اگر فعال شود بسياري از دغدغه‌هاي فرهنگي کشور برطرف مي‌شود، چراکه افرادي همچون فرماندهان پايگاه‌ها، ائمه جماعات و بزرگان محل در اين امر مشارکت دارند.
وي با تأکيد بر اينکه تذکرات لساني با زبان دلسوزانه که توسط مراجع بر آن تأکيد شده است براي جامعه اسلامي نتيجه خواهد داشت، اظهار کرد: اقداماتي که در صالحين انجام مي‌شود نشر معروف است و اگر معروفات تثبيت شود منکر تضعيف مي‌شود.
فرمانده سپاه استان قم در پايان از برگزاري نمايشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان ياد ياران و بازسازي واقعه غدير ياد کرد و گفت: اميدواريم امسال با استفاده از ظرفيت‌هاي سپاه و بسيج بتوانيم برنامه‌هاي موفقي را به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان قم اجرا کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن