تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806384516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد با بزرگترین تولیدکننده داروی دیابت جهان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قرارداد با بزرگترین تولیدکننده داروی دیابت جهان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امضای قرارداد با شرکت دانمارکی برای تولید دارو در کشورمان خبر داد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر هاشمی در حاشیه کنگره اقتصاد سلامت پس از رایزنی با سفیر دانمارک و مدیر عامل شرکت نوونوردیسک گفت: رایزنی ها و صبحت های خوبی داشتیم و قرار است فردا با این شرکت دانمارکی قرارداد امضا کنیم.

وی با بیان اینکه این قرارداد در زمینه ساخت داروی دیابت است، افزود: این دارو در سطح جهانی استاندارد بالایی دارد.

هاشمی ادامه داد: مبلغ قرارداد در سطح بالایی است و آن طور که شرکت دانمارکی گفته است ساخت کارخانه تولید دارو در کشور ما در منطقه بی نظیر خواهد بود.

وزیر بهداشت: سرمایه‌گذاری در ایران کل منطقه را پوشش می‌دهد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دوره پساتحریم فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش سلامت ایران است و سرمایه گذاران خارجی بدانند که این سرمایه گذاری فقط برای 80 میلیون نفر ایرانی نیست بلکه با توجه به نفوذ معنوی ایران در منطقه می‌تواند تمام منطقه را پوشش دهد.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در اولین کنگره کشوری اقتصاد سلامت در هتل پارسیان آزادی دولت‌ها و سیاستمداران را در مواجهه با سلامت به دو بخش تقسیم کرد و افزود: عده ای توجه ویژه ای به سلامت مردم دارند و هزینه در این بخش را سرمایه گذاری می دانند؛ اما عده ای دیگر به غیر سلامت مثلاً حوزه هایی مانند ساخت کارخانه و جاده و سد افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی ایران به فراخور درک خود از قانون اساسی که سلامت را برای همه مردم قابل دسترس و رایگان اعلام کرده است، یک کارنامه ای رقم زده اند گفت: خوشحالیم دولت یازدهم به وعده های قبل از حماسه 24 خرداد مبنی بر توجه به سلامت مردم عمل کرده است و به نظر می رسد با رضایت‌مندی که از مردم و گروه‌های اجتماعی سیاسی به عمل آمده در این زمینه موفق بوده است.

وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد: با کمک دولت، مجلس و همه کسانی که در مسیر سلامت کشور مؤثرند توجه به سلامت و بهداشت مردم با سرعت بیشتری طی شود.

هاشمی افزود: به نظر می رسد یکی از اتفاقات پساتحریم دستیابی به مواد اولیه دارویی و داروهای با کیفیت بهتر خواهد بود.

وی با انتقاد از غرب به دلیل تحریم دارویی کشور در سال‌های اخیر گفت: ادعا می‌کردند که دارو جزو تحریم نیست؛ اما در عمل مردم ایران را از داروها و سمومی که برای دفع آفات گیاهی مصرف می شود محروم کردند و نگذاشتند دارو و مواد اولیه مناسب به بیماران ایرانی برسد.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره دوباره به فرصت های به وجود آمده در ایران در دوره پساتحریم بر بکر بودن و جذابیت بازار سلامت ایران تاکید کرد.

هاشمی گفت: باید فرصتی فراهم شود در کشور که جهش علمی ما بسیار بالاتر رود زیرا ما از نیروهای جوان و متخصص فراوانی برخورداریم.

وی تاکید کرد: در سایه انقلاب اسلامی فرصت‌های بسیار خوبی نیز در کشورهای منطقه ایجاد شده است بنابراین سرمایه گذاری در ایران فقط برای 80 میلیون نفر نیست بلکه با توجه به نفوذ معنوی ایران می تواند تمام منطقه را پوشش دهد.

وزیر بهداشت در پایان گفت: در کمتر از دو ماه آینده در مراسمی همه فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش سلامت را برای سرمایه گذاران داخلی، خصوصی و خارجی اعلام خواهیم کرد.

معاون وزیر بهداشت: ضرورت مثبت شدن تراز داروئی تا 1404

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: واردات داروئی ایران از صادرات آن بیشتر است و باید تلاش کنیم در سال 1404 این تراز مثبت و صادرات بیشتر شود.

رسول دیناروند در اولین کنگره کشوری اقتصاد سلامت در هتل پارسیان آزادی افزود: دسترسی عمومی و عادلانه به برخی داروها در کشور فراهم نیست که این به دلیل ورود نکردن دولت یا گران بودن دارو است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کل هزینه های دارویی در کشورهای پیشرفته 10 درصد است و این عدد در کشور ما 15 درصد است که می توان گفت از جایگاه مناسبی برخورداریم و البته باید تلاش کنیم کاهش یابد.

دیناروند گفت: بازار دارویی در کل جهان از مرز 1000 میلیارد دلار عبور کرده است که چهار درصد آن یعنی حدود 4 میلیارد دلار متعلق به ماست.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: ایران یک میلیارد دلار واردات دارو دارد که در حال حاضر از میزان صادرات بیشتر است و این یعنی تراز منفی و باید تلاش کنیم در سال 1404 این تراز مثبت و صادرات بیشتر شود.

 


دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن