تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809865006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالاترين کيفيت نان ايران در قم وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۵۵ق.ظ)
مدير کل غله و بازرگاني استان قم: بالاترين کيفيت نان ايران در قم وجود دارد موج - قم - مدير کل غله و بازرگاني استان قم گفت: 11 ماه گذشته بالاترين کيفيت نان ايران در قم بوده که نشان‌ دهنده اين است که به نگهداري و توليد تخمير توجه ويژه شده و اکنون بالاترين کيفيت نان ايران از نوع سنگک در قم وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل غله و بازرگاني استان قم در ديدار با آيت‌الله العظمي علوي‌گرگاني با بيان اين که گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خريداري شده است، گفت: در زماني که گندم از کشاورزان خريداري شد،‌ هزينه پرداخت شد.
وي خاطرنشان کرد: کشاورزان 70 درصد زمين‌هاي زيرکشت سال گذشته را کشت کردند؛ زيرا تغيير الگوي کشت صورت گرفت و جهاد کشاورزي در زمينه آفات مراقبت‌هاي لازم را داشت، نسبت به سال گذشته 33 درصد افزايش خريد داشتيم.
فرهاد زارعي با بيان اين که گندم‌ها نيازمند مراقبت است، گفت: گندم در انبار پس از مراقبت بايد اختلاط شود و پس از اختلاط توسط شرکت به کارخانجات آرد انتقال داده مي‌شود که در قم پنج کارخانه آرد مجهز و با تکنولوژي روز فعال است.
وي خاطرنشان کرد: زماني که آرد توليد شد به نانوايي‌ها انتقال داده مي‌شود و آموزش‌هاي کافي به شاطرها داده مي‌شود، اکنون هيچ نانوايي وجود ندارد که شاطرها آموزش‌ها لازم را فرا نگرفته باشند.
زارعي با بيان اين که شاطرها در زمينه خريد، نگهداري و تخمير فعاليت مي‌کنند، گفت: 11 ماه گذشته بالاترين کيفيت نان ايران در قم بوده که نشان‌دهنده اين است که به نگهداري و توليد تخمير توجه ويژه شده و اکنون بالاترين کيفيت نان ايران از نوع سنگک در قم وجود دارد.
وي خاطرنشان کرد: فرهنگ مصرف نان از سوي مردم نسبت به گذشته بهتر شده است که ناشي از فرهنگ درست مصرف و شرايط بهتر توليد نان است.
مدير کل غله و بازرگاني استان قم با بيان اين که امسال خودکفايي در بخش نان در کشور صورت گرفت، گفت: اگر در سال‌هاي آينده نيز الگوي مصرف و نظارت لازم صورت گيرد،‌ نياز به واردات گندم نداريم، البته اکنون چراغ ذخيره‌سازي گندم استان سبز است.
وي با تاکيد بر فرهنگ‌سازي مصرف سبوس در نان‌ها گفت: سبوس داراي اسيد آمينه است، بنابراين در جلوگيري از چاقي، چربي و بيماري موثر است، بنابراين بايد در زمينه استفاده سبوس در نان فرهنگ‌سازي شود.
زارعي خاطرنشان کرد: علما و بزرگان در زمينه فرهنگ‌سازي در استفاده سبوس در نان مي‌توانند موثر واقع شوند، اگر مردم بپذيرند اين آمادگي وجود دارد نان سبوس‌دار توليد کنيم و مردم نيز مصرف کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن