تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820011555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان: مسابقه عکس از «کلاس اولی‌ها» |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فراخوان: مسابقه عکس از «کلاس اولی‌ها»
جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۳۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ - 21 September 2015



فراخوان:مسابقه عکس از «کلاس اولی ها»
 گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر برای ورود به سایت و کلیک بر بیشتر ببینید و ادامه مطلب در ادامه خبر، بخوانید.

فراخوان: مسابقه عکس از «کلاس اولی ها»


فراخوان: مسابقه عکس از «کلاس اولی ها»


 به گزارش «تابناک با تو» در این روزهای نزدیک به ماه مهربان مهر، بد ندیدیم ما نیز به مناسب نخستین روز بازگشایی مدارس، به ویژه برای کلاس اولی ها، فراخوانی ترتیب دهیم و از شما بینندگان بخواهیم ما را نیز به مهمانی جشن شکوفه های خود برده و برایمان عکس های به یادماندنی و زیبا از شکار لحظه های کودک خود (اعم از بغض و شادی هایشان) بفرستید و همگی ما را در این جشن و شادمانی سهیم کنید.

ادامه توضیحات فراخوان عکس

پژمان بازغی،یک پرسپولیسی دو آتیشه


پژمان بازغی،یک پرسپولیسی دو آتیشه


بازغی میگوید: «ماجرای پرسپولیسی شدن من از سال 67 زمانی که برای اولین بار به استادیوم برای دیدار جام حذفی دو تیم شاهین اهواز و پرسپولیس تهران رفتم شروع شد. در آن بازی تیم قرمزها با گل دوم آقای کرمانی مقدم شاهین اهواز را دو بر یک از پیش رو برداشتند، اما در مجموع حذف شدیم. می توان گفت این اولین خاطره من از تیم محبوبم است و این شد که از تاریخ تقریبا 7 یا 8 فروردین 67 یک پرسپولیسی دوآتیشه هستم و تا به امروز نشده که از این تصمیم ناراضی و یا پشیمان شده باشم.» آنچه می خوانید ماحصل گپ ما با پژمان در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس است.

ادامه مطلب ...

طرز تهیه دونات بدون نیاز به فر


طرز تهیه دونات بدون نیاز به فر


شیوه تهیه و مواد اولیه دونات را اینجا بخوانید

غذاهای تزئینی اشتها برانگیز کودکان





عکس های بیشتر را اینجا دنبال کنید

گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «[email protected]» ارسال فرمایید.


برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن