تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809683597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت پرونده اسیدپاشی به داماد جوان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرنوشت پرونده اسیدپاشی به داماد جوان




نیمه شب 12 اردیبهشت ماه سال گذشته با فریادهای سوختم، سوختم مردانه‌ای سکوت شبانگاهی در برابر یک مجتمع مسکونی در شهرک کیانشهر شکسته شد و همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون ریختند و با دیدن جوان کت و شلوارپوشی که تاب و قرار نداشت و دست‌هایش را روی صورتش گرفته بود، شوکه شدند.





روزنامه ایران: نیمه شب 12 اردیبهشت ماه سال گذشته با فریادهای سوختم، سوختم مردانه‌ای سکوت شبانگاهی در برابر یک مجتمع مسکونی در شهرک کیانشهر شکسته شد و همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون ریختند و با دیدن جوان کت و شلوارپوشی که تاب و قرار نداشت و دست‌هایش را روی صورتش گرفته بود، شوکه شدند.

یکی از همسایه‌ها با دیدن این صحنه سریع به خانه دوید و با سطل پر از آب برگشت و آن را روی صورت مرد جوان پاشید و دقایقی بعد جوان شیک‌پوش با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای یافت‌آباد انتقال یافت.

قربانی این تراژدی تلخ که صادق نام دارد و  تازه‌داماد است، بلافاصله در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفت.فردای آن روز مأموران کلانتری کیانشهر برای بررسی ماجرا وارد عمل شده و تحقیقات مقدماتی را به عمل آوردند.آنان پی بردند صادق مغازه موبایل‌فروشی دارد و از سوی دو موتورسوار ناشناس هدف اسیدپاشی قرار گرفته است.

این قربانی اسیدپاشی که از ناحیه سر و صورت و دست دچار سوختگی شده است، در حالی که بسختی حرف می‌زد به تیم پلیسی گفت: ساعت 12 شب بود که در مغازه موبایل‌فروشی‌ام را بستم. از آنجا که آن شب میهمان خانه پدرزنم بودم، به سمت خانه‌شان در کیانشهر رفتم. وقتی نزدیک مجتمع مسکونی آنان شدم، ناگهان یکی با گفتن واژه هوی مرا صدا زد، وقتی برگشتم دو مرد نقابدار موتورسوار را دیدم، همزمان یکی از آنان فریاد زد بگیر و مایعی که داخل یک سطل بود را به سمتم پاشید. با سوزش سر و صورتم داد و فریاد کردم و کمک خواستم و همسایه‌ها آمدند و یکی از آنها آب به سر و صورتم ریخت و مقداری آرام شدم.

همسر این تازه‌داماد  گفت: شب حادثه منتظر آمدن صادق به خانه‌مان بودم، وقتی دیدم که خبری از وی نشد، ناگهان نگران شده و دلشوره عجیبی پیدا کردم تا اینکه به موبایلش زنگ زدم و گفتم نمی‌خواهی بیایی، ناگهان صدای مرد غریبه‌ای را شنیدم که گفت من همسایه‌تان هستم و گوشی را به مرد دیگری داد، آن مرد خودش را مأمور کلانتری معرفی کرد و گفت همسرم هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. باورم نشد و وقتی به بیمارستان آمدم، متوجه شدم چه بلایی سرمان آمده است.

این مرد تحت چند عمل جراحی قرار گرفت. این در حالی بود که تلاش پلیس برای دستگیری عامل جنایت اسیدی ادامه داشت.

سرانجام اسیدپاش خشن به نام عبدالحسین، ردیابی و دستگیر شد. این پسر 29 ساله در بازجویی‌ها جرمش را به گردن گرفت و گفت: صادق تأثیر منفی‌ای در روند زندگی‌ام گذاشته بود و کینه زیادی از او به دل داشتم، به خاطر همین تصمیم به اسیدپاشی گرفتم. مرد اسیدپاش در حالی که به زندان افتاده بود، توانست رضایت قربانی را با پرداخت 80 میلیون تومان و یک واحد آپارتمان جلب کند.

صبح دیروز عبدالحسین به لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت و به 11 ماه زندان محکوم شد.






تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن