تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816645408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش های مرتب کردن و سامان دهی کمد لباس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: آقای ووپی نباشید!
روش های مرتب کردن و سامان دهی کمد لباس




نکات کوچکی که دانستن‌شان می‌تواند به مرتب شدن کمد لباس های‌مان کمک کند.






برترین مجله اینترنتی ایران

مجله منزل - زهره ترابی: کمد لباس درست مثل یک نارنجک است که ضامنش را کشیده‌اند. تا موقعی که درش بسته باشد همه‌چیز ظاهرا سرجای خودش است و خانه مرتب به نظر می‎رسد.

فقط کافی است به هوای پیدا کردن یک لباس در کمد را باز کنیم تا اتفاقی که نباید، بیفتد. در کسری از ثانیه تمام اتاق پر از لباس‌هایی می‌شود که به هوای پیدا کردن یک لباس خاص آنها را ریخته‌ایم بیرون. خیلی وقت‌ها با دانستن چند نکته کوچک می‌شود نارنجک را خنثی کرد.


آقای ووپی نباشید!



کمد لباس‌ها را هر مدلی که مرتب کنید باز امکان دارد بعضی از لباس‌ها بروند زیر بقیه و برای پیدا کردن‌شان مجبور شوید کمد را زیرورو کنید. اگر این شکلی لباس‌ها را در کمد بگذارید می‌توانید در یک نگاه هر کدام‌شان را که می‌خواهید پیدا کنید و بردارید.


آقای ووپی نباشید!



تاپ‌ها لباس‌های دوست‌داشتنی هستند که در این فصل گرما زیاد به کار می‌آیند اما مشکل‌شان این است که به خاطر کم‌حجم بودن‌شان همیشه یک گوشه کشو قایم می‌شوند و پیدا کردن‌شان سخت است. ایده خوب استفاده از یک چوب‌لباسی و تعدادی حلقه یا یک چوب لباسی مخصوص است تا یک‌بار برای همیشه آنها را سر و سامان دهید.


آقای ووپی نباشید!



یکی از مشکلاتی که با چوب‌رختی‌ها داریم سر خوردن لباس روی میله آنها و در ادامه سقوط‌شان کف کمد است. اگر یک تکه پارچه، نخ کاموا یا کش دم دست‌تان داشته باشید می‌توانید مانعی سر راه لباس‌ها درست کنید که از افتادن‌شان جلوگیری کند.


آقای ووپی نباشید!



شال و روسری‌ها را خیلی راحت‌تر از چیزی که فکرش را کنید می‌شود نگهداری کرد. فقط کافی است یک چوب‌لباسی، یک تکه چوب، چسب و چندتا گیره لباس دم دست‌تان داشته باشید. آن وقت می‌توانید چیزی شبیه این عکس بسازید که بدون از بین رفتن اتوی روسری‌ها، آنها را برای‌تان نگه دارد. اگر چوب دم دست‌تان نیست می‌توانید گیره‌ها را مستقیما به چوب‌لباسی وصل کنید.


آقای ووپی نباشید!



برای استفاده هرچه بیشتر از فضای کمد باید در را هم قاطی بازی کرد. کفش، کیف، روسری و کمربند را می‌شود با راهکارهای مختلف از سمت داخل به در کمد آویزان کرد.


آقای ووپی نباشید!



بعضی کمدها هم هستند که ارتفاع زیاد و عرض کمی دارند. بهترین راه برای استفاده از فضای این کمدها استفاده از چند طبقه چوبی داخل آنهاست. اما اگر وقت و مهارت کافی برای تعمیرات این‌چنینی ندارید می‌توانید از درهای نوشابه استفاده کرده و این‌طوری دوبرابر حالت عادی لباس آویزان کنید.


آقای ووپی نباشید!



برای منظم‌تر شدن کشوی لباس ها بهتر است آن را قفسه‌بندی کنید.  این باکس‌های کوچک مخصوص خرده‌ریز‌های کمد لباس مثل جوراب، زیرپوش و... است. می‌توانید با وسایلی که در خانه دم دست‌تان است آن را بسازید. لوله‌های پی‌وی‌سی، مقوای دستمال کاغذی، جعبه‌های کفش، قوطی‌های خالی و هر وسیله که دم دست‌تان است برحسب نیازتان ممکن است به کار بیاید. اگر هم اهل قیچی دست گرفتن نیستید می‌توانید نمونه‌های آماده آن را از بازار بخرید.


آقای ووپی نباشید!



 اگر کمدتان مملو از لباس‌های به هم فشرده‌ای است که به چوب‌رختی آویزان شده‌اند، این ایده به کارتان می‌آید. کافی است چند مقوای بزرگ بردارید و روی آنها اسامی مورد نظرتان مثل تابستانی، زمستانی یا مردانه، زنانه و... را بنویسید. بعد هم برحسب اسمی که روی مقواها نوشته‌اید لباس‌های مربوط به آن را پشت همان مقوا آویزان کنید.


آقای ووپی نباشید!








تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن