تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819646541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدیث فولادوند با «عشق شطرنجی» می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حدیث فولادوند با «عشق شطرنجی» می‌آید
فرید کلهر کارگردان این روزها در حال تکمیل آثار خود در مرحله تولید، مجوز و پخش است.


فرید کلهر کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص آثار جدید خود گفت: «عشق شطرنجی»، «به یادم آور» و «سفری دیگر» آثاری هستند که در مرحله تولید، مجوز و پخش قرار دارند.


وی در خصوص «عشق شطرنجی» اظهار داشت: تولید این اثر در سال گذشته آغازشده بود ولی به دلیل برخی مشکلات مراحل نهایی فیلمبرداری باقی ماند که برنامه بعدی ما به پایان رساندن این مرحله است؛ موضوع این تله فیلم درخصوص روابط اجتماعی آدم‌ها در جامعه کنونی است که مسیر داستان و اتفاقات این اثر را رقم می‌زند.


کلهر ادامه داد: تهیه‌کننده بابک برجسته، نویسندگان آن آزاده نامدار و فرناز امینی هستند و بازنویسی و کارگردانی این کار با خودم بوده است، همچنین رحیم نوروزی، حدیث فولادوند، شهرام عبدلی، محسن افشانی و علی ابوالحسنی به عنوان بازیگر حضور دارند. 


وی عنوان کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده پس از به پایان رسیدن تولید و مراحل پس از تولید در پاییز این تله فیلم وارد پخش خانگی خواهد شد. 


بازیگر «کیمیا و خاک» درخصوص «به یادم آور» بیان کرد: ازآنجا که بنیاد سینمایی فارابی از فیلم اولی‌ها حمایت می‌کند، مدارک خود را جهت تأیید اولیه ارائه دادم و اگر همه چیز درست پیش رود در مرحله بعد فیلمنامه علیرضا محمودی ایران مهر را ارائه خواهم داد که انشاءالله در پایان تابستان حمایت این بنیاد را دریافت کنیم.


کلهر درخصوص موضوع این اثر گفت: این فیلمنامه درخصوص دفاع مقدس است منتهی در آن به سراغ صحنه‌های جنگی به شکل ملموس نمی‌رویم بلکه به صورت فلاش‌بک گاهی این صحنه‌ها را می‌شنویم و می‌بینیم؛ قصه عشق دو آدم که سرمنشأ آن عشقی است که به کشور دارند و خلوصی که در فضای جبهه به روح منتقل می‌شود؛ در این قصه در قالب سفر در دل کویر جلو می‌رویم و در انتهای قصه عروج این دو شهید را می‌بینیم.


این کارگردان سینما درخصوص اثر دیگر خود اظهار داشت: «سفری دیگر» به کارگردانی ایمان مرتضوی و اجرای علی ابوالحسنی در 30 قسمت اولیه آماده پخش در اوایل مهرماه از شبکه دوم است و بخش آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل انجام شده و در برنامه آینده به روستاهای استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان پرداخته می‌شود. 


کلهر گفت: در این مستند که به جاذبه گردشگری، گویش لهجه و اقوام هر منطقه با نگاهی متفاوت می‌پردازد علی ابوالحسنی به عنوان مجری بازیگر در هر آیتم به دل ماجرا می‌رود و جزئی از آدم‌های قصه می‌شود که این اتفاق بدون برنامه ریزی قبلی است.


گفتنی است فرید کلهر در سال گذشته خبر از پخش «عشق شطرنجی» در شبکه نمایش خانگی داده بود.






انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

عاشقانه‌های «سایه‌های موازی» در انتظار پرده نقره‌ای
اجرای ویژه «رام کردن زن سرکش» برای هنرمندان و اهالی رسانه
چهره هایی شاخص و جوایزی که تقدیم شد!/ برگزیدگانی که خودشان هم تعجب کردند!
«سایه‌های موازی» در مرحله ساخت موسیقی متن
«عشق شطرنجی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
حذف "میلاد کی مرام" از کورس رقابت/ ردصلاحیت آقازاده‌های سینمایی برای حضور در جشنواره
"شرم گفتن" به نیمه راه نزدیک شد
"شرم گفتن" وجدان انسان‌ها را روایت می‌کند
فهرستی از آنها که فقط به خاطر چهره ای زیبا در ایران بازیگر شدند
"مهران رجبي" در شمال با "گذر از رنج‌ها"





۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن