تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري ۱۰۰ برنامه به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵۸ب.ظ)
برگزاري ۱۰۰ برنامه به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در لرستان موج - خرم آباد - معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان از برگزاري ۱۰۰ برنامه به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: از اين تعداد، ۳۰ برنامه در سطح مرکز استان برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌حسين پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در نشست خبري برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس که يک‌شنبه، 29 شهريور جاري، برگزار شد؛ با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: در اين ايام بايد بيش‌از‌پيش از شهداي دوران دفاع مقدس، جانبازان و همه نقش‌آفرينان دفاع مقدس ياد کنيم.
وي با اشاره به اين‌که مردم ميهن اسلامي ما در دفاعي واقعاً مقدس با دنياي کفر مواجه شده بودند، عنوان کرد: دشمنان ما مي‌خواستند اعتقادات ما را بگيرند و مردم در برابر هجوم آن‌ها آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و خداوند نيز در جهت پيروزي به آن‌ها کمک کرد.
پازدار با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي استان لرستان در دوران دفاع مقدس، بيان کرد: شهداي لرستان در نظام جمهوري اسلامي زبانزد هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصريح کرد: هر سال از31 شهريور به مدت هفت روز هفته‌اي در تقويم به نام هفته دفاع مقدس نام‌گذاري شده است که در اين مدت از شهدا، ايثارگران، نقش‌آفرينان در دفاع مقدس و مردم تجليل مي‌شود و همچنين به ملت يادآوري مي‌شود که مردم در مقطع زماني حساسي نقش خود را به‌خوبي ايفا کردند.
وي ادامه داد: همچنين اين موضوع که مردم ما همچنان به نظام، ارزش‌ها و باورهاي آن وفادار هستند و خواهند بود را به دشمنان منعکس مي‌کند و ما بايد به شکل هنرمندانه‌اي فرهنگ ايثار، شهادت و از خود گذشتگي را به جوانان و مردم نشان دهيم.
پازدار با اشاره به اين‌که هفته دفاع مقدس زمان خوبي براي تبيين و تشريح رويداد عظيم تاريخي است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس رويداد عظيمي بود که خواهران و برادران هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبي براي نمايش اقتدار و انسجام نيروهاي مسلح در رژه روز 31 شهريورماه است.
وي با اشاره به اين‌که به تدبير ستاد کل نيروهاي مسلح برگزاري برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس يک سال به ارتش جمهوري اسلامي و يک سال به سپاه پاسداران واگذار مي‌شود که امسال مسووليت برگزاري برنامه‌ها به‌ عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است، عنوان کرد: سپاه پاسداران نيز از هفته گذشته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را فعال کرده است و با نامه کتبي از استاندار درخواست داشته‌ايم که طي دستوري به زيردستان خود در استان دستور همکاري با سپاه را صادر کند.
پازدار با بيان اين‌که سپاه پاسداران لرستان براي برگزاري هرچه بهتر اين مراسمات برنامه‌ها و کارهاي ستادي زيادي را انجام داده است، تصريح کرد: انجام اين کار مستلزم دستورالعمل جامع و کاملي است که آن دستورالعمل تهيه شده و به رده‌هاي درون و برون سازماني ابلاغ شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، افزود: همه مقدمات برگزاري برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس تدارک ديده شده است و همه سازمان‌ها و يگان‌هاي تابعه براي اجراي هرچه بهتر اين برنامه‌ها بسيج شده‌اند و همچنين از ادارات و سازمان‌ها انتظار داريم که به ما کمک کنند تا بتوانيم حال و هواي هفته دفاع مقدس را در شهر و استان جاري کنيم و مردم متوجه ايجاد تغييرات در فضاي شهر و استان شوند.
وي تصريح کرد: همچنين انتظار داريم که رسانه‌ها نسبت به فضاسازي تبليغي و رسانه‌اي همت کنند.
پازدار با اشاره به اين‌که سپاه در اين هفته حدود 100 برنامه در سطح استان و 30 برنامه در سطح مرکز استان تدارک ديده است، اظهار کرد: برنامه شاخص و محوري سپاه در اين هفته در روز اول هفته دفاع مقدس؛ يعني 31 شهريور برگزار مي‌شود که همان رژه مقتدرانه يگان‌هاي نظامي، انتظامي و بسيج است که در شهرستان‌هاي خرم‌آباد و بروجرد برگزار مي‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، با اشاره به اين‌که رژه مرکز استان در بلوار بهارستان برگزار مي‌شود، عنوان کرد: هم‌زمان با خرم‌آباد و بروجرد در شهرستان‌هاي ديگر نيز با حضور بسيجيان و حضور خودجوش مردم و با نظم خاصي رژه موتوري برگزار مي‌شود.
وي با بيان اين‌که در هفته دفاع مقدس مصادف با چهارشنبه، يکم مهر، نمايشگاهي در شهرستان اليگودرز افتتاح مي‌شود، تصريح کرد: علاوه‌بر اين در اين شهرستان عمليات نصر 4 که در آن سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نقش تعيين کننده‌اي داشت بازسازي مي‌شود و به مدت 7 شب اين کار ادامه داد.
پازدار با اشاره به اين‌که برپايي بيمارستان صحرايي در شهرستان اليگودرز که امروز افتتاح شد و با حضور پزشکان متخصص از ديگر برنامه‌هاي سپاه لرستان در هفته دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: اعزام تيم‌هاي امدادي، درماني و خدماتي به نقاط محروم از ديگر برنامه‌هاي سپاه لرستان است که امسال با مشارکت يگان‌هاي نظامي و انتظامي برگزار مي‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، برگزاري پياده‌روي خانوادگي نيروهاي مسلح و اقشار مختلف مردم در سراسر استان را يکي از برنامه‌هاي سنگين در طي اين هفته اعلام کرد و افزود: اين برنامه جمعه، سوم مهرماه در سراسر کشور و به تبع آن در شهرهاي استان نيز برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اين‌که اعتقاد سپاه براين است که نبايد ارتباط خود را با ائمه جمعه و علما کم‌رنگ و قطع کند، اظهار کرد: ديدار فرماندهان سپاه و نيروهاي نظامي و انتظامي با نماينده ولي‌فقيه در استان از ديگر برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس است.
پازدار با اشاره به اين‌که با همکاري بنياد شهيد روز پنج‌شنبه، دوم مهرماه گلزار شهداي سراسر استان با حضور کارکنان سپاه، نيروهاي نظامي و انتظامي و اقشار مختلف مردم غبارروبي مي‌شود، عنوان کرد: گلزار شهداي خرم‌آباد نيز روز پنج‌شنبه، دوم مهرماه رأس ساعت 13 غبارروبي مي‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ديدار با خانواده شهدا را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته عنوان کرد و افزود: گردهمايي و اجتماع بزرگ پيشکسوتان، بازنشستگان و بسيجيان دفاع مقدس از ديگر برنامه‌هاي اين هفته است که پنجم مهرماه با حضور سردار فضلي، جانشين بسيج مستضعفين کشور، برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اين‌که در اقشار مختلف برنامه‎هاي متنوعي داريم، عنوان کرد: در آموزش و پرورش نواختن زنگ مقاومت، برگزاري اردوهاي درون استاني و دعوت از راويان دفاع مقدس براي روايت اين دوران در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات را داريم.
پازدار با اشاره به اين‌که همه دنيا به داشته‌هاي خود مي‌بالد، تصريح کرد: ما نيز به افتخار از گذشته خود ياد کرده و همچنين افتخار مي‌کنيم که در نظامي زندگي مي‌کنيم که ولايي و ارزشي است و پاي آن خون‌ها ريخته شده است و ما بايد از اين دست‌آوردهاي بزرگ و ارزشي که ملت با ايثار جان خود آن را به‌دست آورده‌اند و با اخلاص انقلاب را پويا و زنده نگه‌داريم.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ادامه داد: تجليل از سربازان در مجموعه يگان‌هاي نظامي و انتظامي و حضور در نماز جمعه و سخنراني فرماندهان سپاه قبل از خطبه‌ها از برنامه‌هاي اين هفته است.
وي در پايان با اشاره به برگزاري طرح «آبروي کوچه‌ها، افتخار محله» در اين هفته، عنوان کرد: اين طرح با محوريت پايگاه‌هاي مقاومت محله برگزار مي‌شود که در آن در کوچه‌اي که خانواده يک شهيد زندگي مي‌کنند مردم محله را جمع کرده و به ديدار خانواده آن شهيد مي‌روند و يادي از شهدا مي‌کنند، اين طرح براي اولين‌بار اجرا مي‌شود و براي هر شهرستان برگزاري حداقل 10 ديدار از خانواده شهدا تعيين شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن