تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806801935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي ۱۲۱ پروژه در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۳ب.ظ)
معرفي ۱۲۱ پروژه در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي موج - وزير راه و شهرسازي از معرفي بيش از ۱۲۱ پروژه در نخستين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۰ ميهمان خارجي و حدود ۷۰۰ ميهمان داخلي براي حضور در اين همايش اعلام آمادگي کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، امروز در نشست خبري «فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي» گفت: فصل جديدي از نظم و امنيت منطقه‌اي و جهاني با اجرا شدن توافق جمهوري اسلامي ايران و کشورهاي ۱+۵ در ايران شروع خواهد شد. بعد از سال‌ها کشمکش نهايتا جهان وضعيت ايران را پذيرفت و به قدرت منطقه‌اي ايران ايمان آورد.
وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران نظم نويني را در منطقه ايجاد خواهد کرد که احترام متقابل و پذيرش حقوق ملت‌ها پايه اصلي فعاليت کشور ما خواهد بود.
وزير راه و شهرسازي افزود: قطعا جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک قدرت منطقه‌اي هم به حقوق ملت خود و هم به مسووليت‌هاي مردم منطقه واقف است و به دنبال توسعه عمران و آباداني و ايجاد صلح و امنيت در کل جهان هستيم. از همين رو مشاهده مي‌کنيم در منطقه بسيار پرآشوب خاورميانه و شمال آفريقا اين ملت ايران است که توانسته با تکيه بر توانايي‌هاي ذاتي خود اين موقعيت را حاصل کند و علاوه بر مذاکره با قدرت‌هاي بزرگ دنيا در صحنه زورآزمايي جهاني قدرت خود را به جهان ثابت کند.
آخوندي با بيان اين‌که شکرانه اين قدرت و توان اين است که در جهت فراواني و آباداني کشور و منطقه گام برداريم، افزود: به هيچ وجه به اقدامات خشونت‌آميز دست نخواهيم زد و همواره به دنبال آرامش و اقدامات ضد خشونت در منطقه خواهيم بود.
عضو کابينه دولت يازدهم تأکيد کرد: وزارت راه و شهرسازي به عنوان يک دستگاه عملياتي و اجرايي در چارچوب اين سياست‌هاي کلي پيش‌قدم شده تا نخستين گام را در حوزه نوسازي در صحنه ملي و با همکاري سرمايه‌گذاران بين‌المللي بردارد. به همين دليل نخستين کنفرانس جذب سرمايه‌هاي داخلي و خارجي در بخش‌هاي حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي طي روزهاي ۱۱ و ۱۲ مهر سال جاري مصادف با سوم و چهارم اکتبر ۲۰۱۵ در تهران برگزار مي‌شود.
وزير راه و شهرسازي با اشاره به اين‌که در اين همايش پروژه‌هاي حوزه حمل و نق، مسکن و شهرسازي در هشت زمينه حمل‌ونقل ريلي، حمل‌ونقل جاده‌اي، حمل‌ونقل هوايي، حمل‌ونقل دريايي، توسعه شهري، صرفه‌جويي در مصرف انرژي، صنايع بندري و صنايع فرودگاهي به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي عرضه مي‌شود، گفت: همچنين در اين همايش حدود ۱۲۱ پروژه به ارزش ۲۵ ميليارد يورو به سرمايه‌گذاران بين‌المللي و داخلي معرفي مي‌شود.
آخوندي ادامه داد: البته اين پروژه‌ها در مرحله نخست به سرمايه‌گذاران معرفي خواهد شد و قطعا در مراحل بعدي ساير پروژه‌هاي اين بخش نيز به سرمايه‌گذاران عرضه مي‌شود.
وي با اشاره به اين‌که مبناي اصلي اجراي پروژه‌ها روش اقتصادي مشارکت بخش خصوصي – عمومي است گفت: براي اجراي اين پروژه‌ها روش‌هاي سرمايه‌گذاري BOT، BLT، اجاره و اجاره به شرط تمليک در نظر گرفته شده است.
وزير راه و شهرسازي افزود: در روش سرمايه‌گذاري BOT عموما پروژه‌هايي مانند؛ آزادراه‌ها يا برخي ترمينال‌ها توسط سرمايه‌گذار ساخته مي‌شود و سرمايه‌گذار نيز از طريق دريافت عوارض سرمايه خود را با سود مشخص و توافق شده مستهلک مي‌کند.
عضو کابينه دولت تدبير و اميد با اشاره به روش سرمايه‌گذاري BLT نيز گفت: در اين روش از سازنده مي‌خواهيم تأسيسات را بسازد و وزارت راه و شهرسازي اين تأسيسات را از سازنده اجاره مي‌کند و سود سازنده را به صورت اجاره به شرط تمليک مستهلک خواهد کرد.
وي ادامه داد: در سرمايه‌گذاري به روش «اجاره» نيز سرمايه‌گذار تأسيسات و محصول لازم را با سرمايه خود احداث و تأمين مي‌کند که اين تأسيسات و محصولات را در اختيار بهره‌بردار قرار مي‌دهد که اجاره هواپيما مي‌تواند يکي از روش‌هاي اين نوع سرمايه‌گذاري باشد.
آخوندي افزود: در روش اجاره به شرط تمليک نيز سرمايه‌گذار تأسيسات را ايجاد مي‌کند و آن را به صورت اجاره به شرط تمليک در اختيار بهره‌برداران قرار مي‌دهد.
وزير راه و شهرسازي با اشاره به پروژه‌هاي قابل ارائه به تفکيک هر بخش از حوزه‌هاي وزارت راه و شهرسازي در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گفت: در حوزه شرکت عمران شهرهاي جديد ۳۵ پروژه مجتمع‌هاي مسکوني – تجاري و مترو، در بخش طرح توسعه فرودگاه بين‌المللي فرودگاه امام خميني نيز سه پروژه براي احداث ترمينال ايران‌شهر، در حوزه شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل ۶ پروژه ريلي و ۵ پروژه آزادراهي، در شرکت فرودگاه‌هاي کشور ۲۳ پروژه، سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي ۳ پروژه، در سازمان بنادر و دريانوردي ۲۲ پروژه، در شرکت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران ۱۵ پروژه، در شرکت عمران و بهسازي شهري سه پروژه، در سازمان ملي زمين و مسکن سه پروژه و براي بازسازي ساختاري شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي (هما) نيز ۳ پروژه بزرگ به سرمايه‌گذاران خارجي و داخلي معرفي مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، تاکنون بيش از ۱۰۰ ميهمان خارجي و حدود ۷۰۰ ميهمان داخلي براي حضور در نخستين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي اعلام آمادگي کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن