تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار نخستين نمايشگاه استاني رسانه‌هاي ديجيتال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۹ب.ظ)
آغاز به کار نخستين نمايشگاه استاني رسانه‌هاي ديجيتال موج-آذربايجان شرقي،نخستين استان ميزبان نمايشگاه استاني رسانه‌هاي ديجيتال در سال جاري است که از نهم تا سيزدهم مهر در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تبريز برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج،سومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال تبريز با هدف فراهم کردن محيطي به منظور ايجاد همدلي و هم افزايي بين پديد آورندگان آثار ديجيتالي، توسعه فرهنگ‌سازي استفاده از رسانه‌هاي ديجيتال،حمايت از توليدکنندگان داخلي و امکان عرضه آسان محصولات فرهنگي و هنري ديجيتال برگزار مي‌شود.
در اين نمايشگاه توليد کنندگان، آخرين محصولات و آثار توليدي خود را در بخش‌هاي اصلي نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، پايگاه‌هاي اينترنتي و بازي‌هاي رايانه‌اي به نمايش خواهند گذاشت.
استان آذربايجان شرقي پيش از برگزاري اين نمايشگاه،تجربه برگزاري دو دوره نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال را در سال‌هاي گذشته داشته است.
ناشران تا تاريخ 5 مهر فرصت دارند تا براي ثبت نام و حضور در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال تبريز به نشاني login.saramad.ir مراجعه کنند.
به علت محدوديت فضا، اولويت با کساني است که زودتر مراحل ثبت نام را تکميل کرده باشند.
همچنين هزينه غرفه به‌صورت رايگان و پرداخت 50 درصد از هزينه محل اقامت تعيين شده از سوي برگزار کننده از يک روز قبل از شروع به کار نمايشگاه تا روز پاياني به ازاي هر غرفه يک نفر از جمله تسهيلات در نظر گرفته شده براي غرفه داران است.
ضمناً سهم پرداختي غرفه داران جهت اقامت متعاقباً اعلام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن