تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین آلودگی شهر تهران از کجا بوجود می آید؟!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیشترین آلودگی شهر تهران از کجا بوجود می آید؟!
رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: فعالیت های مختلف در خدمات شهری جهت گذراندن زندگی، آلودگی صوتی را افزایش می دهد.


علی محمد شاعری در گفت و گو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  با  بیان اینکه افزایش فعالیت های مختلف در خدمات شهری جهت گذراندن زندگی موجب شده تا آلودگی صوتی به عنوان یک مشکل اجتماعی بروز کند، اظهار کرد: جایگاه آلودگی صوتی در کشور ما مانند بیشتر آلودگی ها چندان روشن و مشخص نیست.

وی با تأکید بر اینکه سروصدای وسایل نقلیه یکی از مهمترین منابع آلاینده در ارتباط با آلودگی های صوتی به شمار می رود، افزود: طبق بررسی های انجام شده در سازمان حفاظت محیط زیست شهر تهران بیشترین آلودگی صدای ایجاد شده در شهر ناشی از تردد وسایل نقیله است.


رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به بررسی آلودگی صوتی و شاخص صدای ترافیک در خیابان های اصلی کلانشهر تهران تصریح کرد: طبق استانداردهای صدا در هوای آزاد ایران، آلودگی صوتی به عنوان یک مشکل جدی در شهر مطرح است.


شاعری اضافه کرد: بررسی همبستگی بین تراز صدای معادل و بار ترافیکی، همبستگی لگاریتمی بین داده ها را نشان می دهدوبه همین منظور بیشترین صدای ترافیک در زمان های مختلف در خیابان های پر تردد برآورد شده و علت این امر شاید بتوان در تلفیق صدای وسایل حمل و نقل و صدای ناشی از صنایع مختلفی که در این قسمت از شهر متمرکز است دانست.


انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ایجاد پدیده گرمایش زمین علت اصلی تغییرات اقلیم در شهرها
میزان بارش باران تا سال 2020 به شدت کاهش می‌یابد
آلودگی هوا تا پایان سال میهمان تهران است
محیط زیست خاکستری معضل جدید کلانشهرها
نشت فاضلاب شهری علت آلودگی آب های زیرزمینی
استفاده بی‌رویه از کود و سموم شیمیایی علت اصلی آلودگی خاک است
احداث نیروگاه‌های کوچک مقیاس در پایتخت





۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن