تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816211809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي ۳۵ کيلومتر روشنايي در محورهاي غرب گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۲۲:۷ب.ظ)
اجراي ۳۵ کيلومتر روشنايي در محورهاي غرب گيلان موج - مدير راهداري گيلان از اجراي ۳۵ کيلومتر روشنايي در محورهاي غرب گيلان در سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره کل راه و شهرسازي گيلان، محمود ايران پرست، مدير راهداري گيلان، با اعلام اين خبر گفت: در سال جاري اجراي ۳۵ کيلومتر روشنايي محورهاي غرب گيلان در دستور کار قرار دارد که اين ميزان شامل روشنايي ۲۵ کيلومتر در محور پونل به آستارا و بخشي نيز در محور رشت-فومن اجرا مي‌شود، اين در حالي است که در حال حاضر ۱۸۵ کيلومتر از محورهاي بزرگراهي استان از روشنايي طولي برخوردارند.
مدير راهداري گيلان با اشاره به اعتبارات محدود راهداري در سال گذشته بيان کرد: در سال گذشته به رغم وجود محدوديت‌هاي مالي، توانستيم روشنايي نقطه‌اي در برخي از محورهاي ارتباطي استان شامل روشنايي پل ورودي رودبار، کمربندي خمام، برج نوردي در آزادراه رشت-قزوين، روشنايي محور فومن-پونل و تقاطع ضيابر را به اجرا درآوريم.
وي گفت: تنها بخشي از امور مربوط به روشنايي محورهاي برون‌شهري در شرح وظايف راه و شهرسازي است و بخش ديگر آن در حيطه خدمات‌دهي اداره برق قرار دارد.
ايران پرست با بيان اين که اداره کل راه و شهرسازي گيلان متولي نگهداري بيش از ۱۲ هزار کيلومتر راه، ۱۶ هزار دستگاه انواع پل و ۱۱ دستگاه تونل در سطح استان است، افزود: نگهداري اين ميزان از راه‌ها و ابنيه فني علاوه بر داشتن نيروي توانمند، نيازمند اعتبارات ويژه بوده که متأسفانه منابع اعتبارات نگهداري راه‌ها در کشور نسبت به کشورهاي ديگر بسيار پايين است، اما، با اين وجود تمامي تلاش ما بر اين است تا با حداقل اعتبار موجود نسبت به تعمير و نگهداري راه نظير روکش مجدد، لکه‌گيري، درزگيري و... اقدام کرده و راهي ايمن و مناسب در اختيار مردم قرار دهيم.
وي برخورداري از ناوگان راهداري را از ديگر مؤلفه‌هاي مؤثر در نگهداري راه برشمرد و افزود: اداره کل راه و شهرسازي گيلان با دارا بودن ۴۲۲ دستگاه انواع ماشين‌آلات سبک، نيمه سنگين و سنگين با عمر متوسط ۲۰ سال که تقريبا عمر فرسودگي ماشين‌آلات محسوب مي‌شود، وظيفه سنگيني در حفظ و نگهداري راه‌ها بر عهده دارد.
ايرانپرست بابيان اين که حفظ و نگهداري راه‌ها يک وظيفه مستمر محسوب مي‌شود، گفت: خدمات‌دهي فعاليت‌هاي راهداري در برخي از ايام سال؛ به‌ ويژه در تعطيلات تابستاني و نوروز دو چندان مي‌شود که در تابستان سال جاري ۳۹ اکيپ راهداري با ۲۵۰ دستگاه انواع ماشين‌آلات در سطح راه‌هاي استان مشغول خدمات‌دهي هستند. علاوه بر اين نصب علايم راهنمايي و رانندگي، خط‌کشي، نصب و ترميم گاردريل ها، ايجاد شيارهاي لرزاننده به صورت طولي و عرضي در نقاط پر تصادف و استقرار سه دستگاه جرثقيل در نقاط مختلف براي استفاده در مواقع خاص، از ديگر اقداماتي است که در اين ايام صورت گرفته است.
وي حفظ حريم راه‌ها را يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي حوزه راهداري اعلام کرد و گفت: در گيلان به دليل نزديکي شهرها به يکديگر و خطي بودن آن‌ها، مراکز جمعيتي در حاشيه راه‌ها متمرکز شده‌اند که اين امر باعث علاقه‌ مندي دست‌ فروشان به فروش محصولات کشاورزي در حاشيه راه‌ها مي‌شود که به دنبال آن خطرات زيادي براي کاربران جاده‌ها و حتي خود دست‌ فروشان به وجود مي‌آيد.
وي رفع تصرفات حاشيه راه‌ها را مستلزم همکاري دستگاه قضا اعلام کرد و افزود: اداره کل راه و شهرسازي گيلان به خودي خود نمي‌تواند برخورد قانوني با متجاوزان حريم‌ها داشته باشد و رفع تجاوز از حريم راه‌ها با حکم دستگاه قضا و حضور نيروي انتظامي به عنوان نايب دادگستري صورت مي‌گيرد.
مدير راهداري گيلان رفع نقاط پر تصادف را يکي از برنامه‌هاي مهم وزارت راه و شهرسازي برشمرد و گفت: بر اساس طرح جديد وزارت راه و شهرسازي قرار است کارگروهي متشکل از راه و شهرسازي، حمل‌ونقل و پايانه‌ها و پليس راه شکل گيرد که نقاط پر تصادف براساس تعداد و نوع تصادف فوتي و جرحي از سوي پليس شناسايي و براي رفع آن‌ها برنامه‌ريزي شود.
وي در بيان گفت: طرح شناسايي نقاط پر تصادف هر سه سال يک‌بار انجام مي‌شود و در سه سال اخير ۱۴۱ نقطه پرحادثه در محورهاي ارتباطي گيلان شناسايي شد و بر اساس اعتبارات دريافتي، تعدادي از اين نقاط به طور اساسي رفع شده است و در نقاط باقي مانده با هماهنگي پليس راه استان تابلوي اطلاعاتي در ابتدا و انتها نقطه پر تصادف براي اطلاع‌رساني کاربران جاده نصب شد که با اين اقدام تصادفات در اين مناطق به نسبت کاهش يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن