تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813253886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه تکميلي بازنشستگان گيلان به صورت پايلوت اجرايي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
مديرصندوق بازنشستگان گيلان: بيمه تکميلي بازنشستگان گيلان به صورت پايلوت اجرايي شده است موج-رشت-مدير صندوق بازنشستگان گيلان گفت: بيمه تکميلي بازنشستگان استان به صورت پايلوت اجرايي شده و بحث بيمه درماني آنان در حال اجراست.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محسن طاهري امروز در مراسم تجليل از بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلمي گيلان، افزود: بر اساس بيمه يادشده بخشي از کاستي هاي بيمه تکميلي پوشش داده مي شود و بازنشستگان فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز مي توانند در صورت تمايل تحت پوشش اين بيمه قرار گيرند.
وي اظهار کرد: همچنين تورهاي گردشگري بازنشستگان برقرار است و بازنشستگان مي توانند سالي دوبار از اين تورها بهره مند شوند.
طاهري ادامه داد: در راستاي اجراي طرح تورهاي گردشگري بازنشستگان استان، علاوه بر تور زميني کربلاي معلي که اجرايي شده است، تور پروازي به اين مکان مقدس نيز در حال طراحي است.
اين مسوول، نقل و انتقال سوابق بيمه اي را يکي از کارهاي دشوار اين صندوق عنوان کرد و افزود: اين موضوع درحال اجراست و منتظر مصوبه دولت و مجلس شوراي اسلامي هستيم.
وي همچنين عنوان کرد: به منظور بهره مندي بازنشستگان کشور از جاذبه هاي گردشگري گيلان، مجتمع فرهنگي-تفريحي-گردشگري ويژه بازنشستگان در لاهيجان احداث مي شود.
اجراي نمايش کوتاه طنز،موسيقي سنتي، شعرخواني سه تن از شاعران بازنشسته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از ديگر بخش هاي اين مراسم بود.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان داراي 206 بازنشسته و 41 مستمري بگير است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن