تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814000136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار کری با رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دیدار کری با رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در شهر لندن، پایتخت انگلیس با رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی دیدار و درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرد.
به گزارش نامه نیوز،«جان کری»، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در لندن، پایتخت انگلیس با «اسحاق هرتزوک»، رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی دیدار و درباره مسائل مختلف از جمله برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کر

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نوشته دو طرف درباره اوضاع خاورمیانه، بعد از امضای «برجام» میان ایران و گروه ۱+۵، معلق ماندن گفت‌وگوهای سازش میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها و تشدید خشونت در مسجد الاقصی به گفت‌وگو پرداختدن.

این دیدار دو ساعت به طول انجامیده و کری و هرتزوک گفته‌اند درباره این موضوعات و سایر موضوعات اثرگذار بر امنیت اسرائیل گفت‌وگوهای بیشتری انجام خواهند داد.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه قلمداد می‌شود که با حمایت‌های آمریکا و متحدان این کشور از امضای هر گونه پیمان بین‌المللی برای نظارت بر برنامه هسته‌ایش خوددار کرده است.

منبع: فارس


۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن