تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور فرمانده كل سپاه: در شرايط كنوني شاهد جريان نفاق جديد هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مشاور فرمانده كل سپاه: در شرايط كنوني شاهد جريان نفاق جديد هستيم
مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران عنوان كرد كه دشمن با اجراي نسخه جديد از پروژه نفوذ، مسئولان را حذف فيزيكي نمي‌كند، بلكه با استفاده از مسئولاني كه رويكرد غرب‌گرايانه دارند بر تصميم‌گيري‌ها تأثير مي‌گذارد.
به گزارش مهر، حميدرضا مقدم‌فر در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته به بررسي نفوذ فرهنگي، سياسي و اقتصادي دشمنان و راه‌هاي مقابله با جريان نفاق جديد پرداخت.  وي در مقايسه جريان نفوذ در دهه‌هاي اول انقلاب و امروز، گفت: در دهه ۶۰ نفوذ دشمن ماهيت فيزيكي داشت و براي حذف فيزيكي مسئولان نظام، عناصري را در نقاط كليدي نفوذ مي‌داد كه حادثه ۸ شهريور و ۷ تير نمونه آن بود.  مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به تغيير راهبرد دشمن در نفوذ گفت: دشمن با اجراي نسخه جديد از پروژه نفوذ، مسئولان را حذف فيزيكي نمي‌كند، بلكه با استفاده از مهره‌هاي داخلي كه رويكرد غرب‌گرايانه دارند، پروژه خود را پيش مي‌برد.  وي اظهار داشت: اين افراد بر تصميم‌گيري‌ها تاثير گذاشته و روحيه انقلابي را از بين مي‌برند.  مقدم‌فر ادامه داد: به عنوان مثال مسئولي كه چند دهه قبل از پيروزي انقلاب با امريكا به عنوان شيطان بزرگ مبارزه كرده و همواره خود را پيرو مكتب امام (ره) مي‌دانست، امروز اين مطلب را مطرح مي‌كند كه تا كي بايد با امريكا قهر باشيم، بايد با امريكا تعامل و مشكلاتمان را حل كنيم.  مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: بايد از ايشان سؤال كرد شما دهها سال با امريكا مبارزه كرديد، در مكتب امام (ره) مبارزه با امريكا بر چه مبنايي بود و در قرآن اين مبارزه چه مبنايي دارد؟ امريكا تغييري نكرده، ما چه چيز را با او بايد حل كنيم؟
وي تصريح كرد: امريكا شيطان بزرگ است، شما چه چيزي را مي‌خواهيد با اين دولت حل كنيد؟ مشكل ما با امريكا هستي‌شناسانه است. امريكا با اصل اين انقلاب مخالف است، چون انقلاب دنبال استقلال، آزادي و اسلام است.  مقدم‌فر گفت: يا ما بايد عوض شويم يا امريكا تغيير كند، آيا امريكا از خوي استكباري خود دست برداشته و ظلم نمي‌كند؟ آقاي مسئول به نظر مي‌رسد شما عوض شده‌ايد كه اين‌گونه صحبت مي‌كنيد.
مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به لزوم بررسي خط نفوذ گفت: بايد بررسي كرد كه چه اتفاقاتي افتاده كه آرمان‌هاي مسئولان ما تغيير كرده است. اين ترور فيزيكي نيست كه پايانش به شهادت ختم شود، در خط نفوذ جديد بايد براي عاقبت به خيري مسئولان دعا كنيم.  وي با بيان اينكه مسئولان بايد در اظهارنظرهاي خود مراقب باشند، گفت: نبايد ادبيات مسئولان به گونه‌اي باشد كه فضاي رخنه را براي دشمنان فراهم كند.  مقدم‌فر گفت: از برخي اظهارنظرهاي مسئولان بسيار تعجب مي‌كنيم، اخيرا برخي مسئولان مشكلاتي مانند ريزگردها، بيكاري و خشكسالي را در رديف با امريكا آورده‌اند. اين مشكلات، دشمن بزرگ نيستند.
وي اظهار داشت: شيطان بزرگ ۳۶ سال شبانه روز براي ريشه كن كردن انقلاب برنامه‌ريزي كرد و ديوانه‌اي مثل صدام را هشت سال به جان اين ملت انداختند و با پروژه‌هايي مثل محاصره اقتصادي و تحريم‌ها به دشمني با اين ملت پرداختند.  مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: در شرايط كنوني شاهد جريان نفاق جديد هستيم كه در برخي از محافل رسمي نظام حضور دارند. نفوذ فيزيكي دهه اول انقلاب عمدتا توسط اعضاي گروهك منافقين از طريق رخنه صورت مي‌گرفت و ترور انجام مي‌دادند، اما منافقين جديد كه نقش اجراي پروژه نفوذ را دارند، با نفاق جديد وارد مي‌شوند.  وي تصريح كرد: ما از دهه اول انقلاب تا امروز درگير منافقين هستيم، اما امروز شكل منافقين عوض شده است و افرادي كه خوش‌سابقه بوده و سابقه جهاد دارند دگرگون و استحاله شده‌اند؛ لذا چهره و سابقه همان است اما در باطن شخصيت ديگري است كه آرمان‌ها و فكرشان تغيير كرده است.  مقدم‌فر اظهار داشت: اين افراد در حوزه‌هاي تصميم‌گيري و تصميم‌سازي حضور داشته و نفاق دارند؛ اين نفاق خطرناك‌تر از نفاق دهه اول انقلاب است.  مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز نفوذ جريان نفاق خطرناك‌تر از نفوذ دهه‌هاي اول انقلاب است.  


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن