تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805772980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران بيشترين سهم را در مبارزه با داعش دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۴۴ب.ظ)
مشاور عالي فرماندهي کل قوا: ايران بيشترين سهم را در مبارزه با داعش دارد موج - دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران بنا به درخواست دولت عراق، بيشترين سهم را در مبارزه با گروه تروريستي داعش در اين کشور دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرلشگر يحيي رحيم صفوي به مناسبت هفته دفاع مقدس به عنوان سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران، تصريح کرد: آمريکايي‌ها اراده کرده بودند تا بعد از سقوط رژيم بعث و صدام حسين، دولتي سکولار و دشمن ايران در آن کشور سرکار بيايد، اما با هوشياري مرجعيت و مردم عراق اين گونه نشد.
وي افزود: دولت کنوني عراق دولتي با اکثريت شيعه و نخست وزير شيعه است که روابط بسيار خوبي با ايران دارد.
مشاور فرماندهي کل قوا با بيان اينکه ايران بيشترين سهم را در مبارزه با داعش در عراق دارد، گفت: ائتلاف تحت رهبري آمريکا نه تنها کمکي به مبارزه با داعش در عراق نکرده بلکه در برخي از مناطق به کمک تروريست‌ها آمده است.
وي اظهارداشت: هم اکنون جو بايدن معاون اول رييس جمهوري آمريکا و فرماندهان نظامي آن سخن از تجزيه عراق در داخل اين کشور مي‌کنند.
وي سخنان خود را به دو بخش تقسيم کرده و در بخش اول درباره دفاع مقدس و در بخش دوم درباره تحليل از شرايط کنوني سياسي و نظامي منطقه و جهان اختصاص داد.
مشاورعالي فرماندهي معظم کل قوا هفته دفاع مقدس رافرصت مناسبي براي بازخواني اين حماسه شکوهمند توصيف کردوگفت: دوران دفاع مقدس همچون خورشيدي تابان درتاريخ ايثار و شهادت ملت ايران خواهد درخشيد و البته نماد وحدت و يکپارچگي ملي و حفظ استقلال و امنيت ملي ماست.
سردار رحيم صفوي دفاع مقدس را کربلاي ايران و در امتداد کربلاي امام حسين (ع) و يارانش دانست و افزود: همان طور که حماسه کربلا فراموش نشدني است، حماسه دفاع مقدس نيز هيچ گاه فراموش نخواهد شد.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس با يادآوري فرمايش امام خميني (ره) مبني براينکه راه قدس از کربلا مي‌گذرد، افزود: اين فرموده امام راحل يک مفهوم آرماني، راهبردي و عملي براي ملت ما و ملت‌هاي اسلامي است که به حول الهي تحقق پيدا خواهد کرد.
وي تصريح کرد: حرکت انقلاب اسلامي بعد ازارتحال امام خميني (ره) به ويژه در فتنه‌هاي سال 1378 و 1388 با رهبري حضرت آيت الله سيدعلي خامنه اي ادامه يافته و الگو پذيري ملت‌هاي آزادي خواه از انقلاب ايران شتاب گرفته است.
سردار رحيم صفوي با بيان اينکه تفکر ليبرال غربي با تفکر انقلاب اسلامي در نقطه اي سرنوشت ساز در تقابل با هم قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: امنيت فعلي ايران و قدرت بازدارندگي و بالندگي علمي فرزندان شما و موقعيت برتر ژئوپليتيکي ايران، قدرت‌هاي بين المللي را وادار به همکاري با کشورمان ساخته که محصول حماسه، جهاد و مقاومت ملت ايران به رهبري خردمندانه ولايت فقيه است.
مشاور رهبرمعظم انقلاب اسلامي افزود: هفته دفاع مقدس يکي ازعناصر ومولفه هاي بازتوليد فضيلت مقاومت وبيداري در پيکر جامعه است و جامعه اي که داراي بصيرت سياسي، انقلابي، شهادت و مجاهدت باشد اجازه نفوذ فرهنگي و سياسي را به دشمنان فرامنطقه اي نخواهد داد و هر توطئه اي که بخواهد عزت ما را در برابر قدرت‌هاي بزرگ به خطر بياندازد به فضل الهي خنثي مي‌سازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن