تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اذعان فرمانده آمریکایی به شکست مبارزه با داعش در سوریه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اذعان فرمانده آمریکایی به شکست مبارزه با داعش در سوریه
فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه روز چهارشنبه اذعان کرد که شمار کمی از افراد آموزش دیده برای مبارزه با داعش در سوریه، در حال مبارزه با این گروه تروریستی هستند.
کد خبر: ۵۳۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ - 17 September 2015


فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه روز چهارشنبه اذعان کرد که شمار کمی از افراد آموزش دیده برای مبارزه با داعش در سوریه، در حال مبارزه با این گروه تروریستی هستند.


به گزارش «تابناک»، ژنرال «لوید جی آستن» که در برابر اعضای کمیسیون نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا سخنرانی می کرد، گفت: « آمریکا تاکنون پنجاه و چهار نفر را برای مبارزه با داعش در سوریه آموزش داده است اما از میان این افراد فقط شمار کمی از آنها در حال مبارزه با داعش هستند.»


برخی از سناتورهای سنای آمریکا از جمله جف سسیونز و کلی آیوت، سخنان ژنرال آستن را شکست کامل تلاش کاخ سفید برای مبارزه با داعش در سوریه اعلام کردند.


واشنگتن از بهار گذشته عملیات آموزش و تجهیز شورشیان میانه رو سوری را که با دقت گزینش کرده بودند، آغاز کرد.


بر اساس طرح آمریکا، قرار بود این نیروها با گروه داعش در سوریه مبارزه کنند.


دولت آمریکا برای این هدف پانصد میلیون دلار بودجه اختصاص داده است که با اظهارات این ژنرال آمریکایی، می توان گفت که سیاست با موفقیت همراه نشده است.


پنتاگون سال گذشته بر آورد کرده بود که در سال 2015 می تواند 5400 تن از این نیروها را آموزش دهد و حدود 15 هزار نیرو برای بازپس گیری مناطق سوری اشغال شده توسط داعش مورد نیاز خواهد بود.


ادعای مبارزه آمریکا با داعش در عراق و سوریه در حالی است که تاکنون چندین بار نیروهای داعش با ارسال کمک های آمریکایی از مهلکه گریخته اند. به عنوان مثال ماه گذشته آمریکایی ها اعلام کردند که چند بار "به اشتباه" برای نیروهای داعش گرفتار شده در منطقه "جلولا" در شرق عراق سلاح و مهمات ریخته اند.




ایرنا












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن