تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819111864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد در مناطق کوهستانی گلستان ممنوع


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تردد در مناطق کوهستانی گلستان ممنوع




مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با توجه به احتمال بارندگی‎ شدید در مناطق کوهستانی، گلستانی‎ها امشب از عزیمت به مناطق ییلاقی خودداری کنند.





خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با توجه به احتمال بارندگی‎ شدید در مناطق کوهستانی، گلستانی‎ها امشب از عزیمت به مناطق ییلاقی خودداری کنند.

صادقعلی مقدم افزود: وضعیت شدید بارندگی تا صبح شنبه هفته آینده تداوم می‎یابد و با توجه به گزارش هواشناسی امشب احتمالا بارندگی در مناطق کوهستانی شدت می‎یابد.

به گفته وی، با توجه به اخطاریه هواشناسی، احتمال سیلابی شدن رودخانه‎ها در اکثر مناطق گلستان به ویژه مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

مقدم با اشاره به شدت بارندگی در گلستان گفت: این شدت بارش موجب آبگرفتگی در برخی معابر گرگان و دیگر شهرهای گلستان و خاموشی برق در برخی نقاط شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش دریافتی، دیروز عصر نیز بارندگی موجب آ‎بگرفتگی معابر در شهرستان «مراوه‎تپه» و مسدود شدن راه ارتباطی چهار روستای این شهرستان شده است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان یادآور شد: ارتباط این روستاها با مرکز شهرستان قطع شده و از صبح امروز عملیات بازگشایی مسیر توسط عوامل راه و شهرسازی گلستان آغاز شده است.

مقدم تصریح کرد: شهروندان حتما به اخطاریه‎های هواشناسی که از رسانه‎ها اعلام می‎شود توجه کنند و با توجه به شرایط پیش‎رو از تردد‎های غیر ضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند.







تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن