تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات دولتی در انتخابات در اختیار گروه خاصی نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در شورای اداری و برنامه ریزی شهرستان مهر: امکانات دولتی در انتخابات در اختیار گروه خاصی نخواهد بود خبرگزاری پانا: استاندار فارس، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه 94، گفت: در این انتخابات، امکانات دولتی و بیت المال در اختیار هیچ فرد و گروه خاصی نخواهد بود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور ساعت 17:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد علی افشانی، در سفر به شهرستان مُهر در نشست شورای اداری و برنامه ریزی این شهرستان، بیان داشت: انتخابات های پیش رو یکی از رویدادهای بسیار مهم در کشور است و همه ما به عنوان مجریان انتخابات موظفیم کارها را بر اساس قانون پیش ببریم.
وی ادامه داد: حقوق تمام ذینفعان اعم از رای دهندگان وانتخاب شوندگان در این انتخابات باید از سوی ما به عنوان مجریان انتخابات و ناظران شورای نگهبان کاملا رعایت شود.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات، افزود: برگزاری چنین انتخابات پرشوری نیازمند فراهم شدن تمام امکانات و زیرساخت ها و حضور کاندیداهایی توانمند از تمام سلایق و جریان های سیاسی است تا انتخاباتی پرشور و نشاط را شاهد باشیم.
مهندس افشانی با بیان این که افرادی که قرار است ناظر بر جامعه بوده و سرنوشت مردم را در اختیار داشته باشند باید از حداکثر توانمندی، صلاحیت و تجربه برخوردار باشند گفت: هرچه دایره انتخاب مردم محدودترشود، به همان میزان مردم ازانتخاب افراد توانمند محروم خواهند شد.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان های مُهر و لامرد گفت: باید این ظرفیت ها به شکل مناسب در خدمت توسعه و پیشرفت این منطقه قرار گیرد.
مهندس افشانی افزود: وجود منطقه پارس جنوبی و منابع کشف شده در این منطقه و ایجاد صنایع مرتبط، زمینه مناسبی برای رشد و پیشرفت جهشی این شهرستان ها محسوب می شود.
وی اظهار کرد: نخستین عامل برای بهره مندی مناسب از این ظرفیت ها، وجود همدلی و وحدت در بین مردم و مسوولان این منطقه است که اگر ایجاد شود، رشد و توسعه رقم خواهد خورد؛ در غیر این صورت هیچ هدفی محقق نخواهد شد.
استاندار فارس، وجود منابع نفت و گاز و نزدیکی به دریا را ازجمله ظرفیت های شهرستان مُهر دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال برای جوانان دانش آموخته جویای کار بهره گیریم، جوانانی که از بیکاری رنج می برند و این رنج آنها را دچار افسردگی می کند.
مهندس افشانی اضافه کرد: باید اختلاف ها را کنار بگذاریم و به فکر عمران و آبادانی استان فارس باشیم.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم توسعه شبکه حمل و نقل برای استفاده از ظرفیت های منطقه پارس جنوبی، ادامه داد: بحث دریافت عوارض آلایندگی از پارس جنوبی نیز که خواسته مردم و مسوولان این شهرستان است یک مساله ملی و فرا استانی است که بی شک آن را دنبال خواهیم کرد.
وی، در مورد بحث پرداخت عوارض ارزش افزوده پالایشگاه گاز پارسیان به مردم شهرستان های مُهر و لامرد اظهار داشت: انتظار ما این است که مسائل موجود در این زمینه با تفاهم حل شود.
مهندس افشانی، با اشاره به وجود ظرفیت ایجاد شهرک مسکونی پارس جنوبی در دو شهرستان مُهر و لامرد افزود: باید از این ظرفیت نیز برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر منطقه استفاده شود.
وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک بودن این منطقه به دریا، امکان تامین آب از دریا وجود دارد و برای اجرای این پروژه تاکنون چندین شرکت نیز اعلام آمادگی کرده اند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن