تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813091154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگاهی در کانادا ممنوعیت پوشیدن روبنده توسط زنان مسلمان را لغو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دادگاهی در کانادا ممنوعیت پوشیدن روبنده توسط زنان مسلمان را لغو کرد
بر اساس گزارش یک رسانه کانادایی، یک دادگاه استیناف ممنوعیت اعمال شده از سوی دولت این کشور علیه پوشیدن روبنده‌ای که برخی مسلمانان در زمان تشریفات شهروندی می‌پوشند را لغو کرد.
 به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، حزب حاکم محافظه کار کانادا در پاسخ به این اقدام گفت: دولت این کشور در حال بررسی همه گزینه‌های قانونی خود در پی حکم اخیر دادگاه اونتاریو است.
 
پایگاه کانادین پرس گزارش داد، این دادگاه اعلام کرده می‌خواهد اطمینان حاصل کند زنی که این پرونده را به جریان انداخت بتواند شهروندی خود را به دست آورده و در انتخابات 19 اکتبر رای دهد.
 
استفان هارپر، نخست وزیر کانادا که با یک مبارزه دشوار سه طرفه برای باقی ماندن در قدرت مواجه است از ممنوعیت پوشیدن روبنده در این کشور دفاع کرده و گفته به باور وی روبنده ریشه در فرهنگ ضد زن دارد.
 
حزب اپوزیسیون دموکرات‌های جدید و حزب لیبرال‌ها هر دو از این ممنوعیت دولت کانادا انتقاد کرده و گفته‌اند که این مساله ناقض حقوق کانادایی‌هاست.
 
آنها همچنین محافظه کاران را متهم کردند به اینکه با حمایت از این ممنوعیت به تعصب علیه مسلمانان دامن زده‌اند.
 
حزب محافظه کار کانادا در بیانیه‌ای گفت: اکثر کانادایی‌ها از موضع آنها حمایت می‌کنند.
 
این حزب در بیانیه خود گفت: ما از تصمیم اخیر دادگاه اظهار تاسف می‌کنیم. ما دریافتیم که دولت کانادا در حال بررسی همه گزینه‌های قانونی خود است. همان طور که نخست وزیر کشور ما گفت، اکثر کانادایی‌ها این موضوع را توهین آمیز می‌دانند که کسی هویت خود را آن هم در زمانی که متعهد به پیوستن به خانواده کانادا شده، پنهان کند.


منبع: ایسنا


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن