تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805660836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره ملي «درياي دوستي، كاسپين» در رشت برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۳۰ب.ظ)
به مناسبت روز جهاني صلح؛ جشنواره ملي «درياي دوستي، كاسپين» در رشت برگزار مي‌شود موج-رشت-مدير روابط عمومي وامور بين‌الملل شهرداري رشت از برگزاري جشنواره ملي فيلمنامه، عكس و فيلم «درياي دوستي، كاسپين» همزمان با روز جهاني صلح در رشت خبر داد و گفت: اين جشنواره 29 شهريور 94 برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فاطمه قديمي امروز از برگزاري جشنواره ملي فيلمنامه، عكس و فيلم درياي دوستي، كاسپين همزمان با روز جهاني صلح در رشت خبر داد و اظهار كرد: درياي كاسپين مهد صلح و دوستي است و با توجه به اين كه 30 شهريور هرسال، روز جهاني صلح نامگذاري شده است لذا تلاش داريم با زبان هنر كه زباني تاثيرگذار و قابل درك براي همه انسان ‌هاست، اين روز را گرامي به داريم.
مسوول دفتر همكاري هاي كميسيون ملي يونسكو- ايران -شهرداري رشت با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و روز جهاني صلح، افزود: هفته دفاع مقدس به عنوان خاطره‌اي ارزشمند و واقعيتي هميشگي در ذهن ملت ايران نقش بسته است؛ زيرا بيانگر رشادت‌ هاي دلاوراني است كه در راستاي حفظ آرامش جامعه، آرامش خود را فدا كردند.
قديمي شهرداري رشت را ميزبان برگزاري روز جهاني صلح دانست و اضافه كرد: شهرداري رشت اولين شهرداري در كشور است كه به مناسبت روز جهاني صلح اقدام به برگزاري جشنواره‌اي با محوريت صلح و دوستي نموده است. شهردار رشت نيز جزو مجمع شهرداران صلح جهاني محسوب مي‌شود و براي ما بسيار حائز اهميت است كه بتوانيم پيام صلح و دوستي شهرمان را در سطح محلي، منطقه‌اي، ملي و بين‌المللي انتشار دهيم. جشنواره درياي دوستي، كاسپين با همكاري كميسيون ملي يونسكو _ ايران، انجمن سينماي جوانان ايران و شاخه گيلان اين انجمن، آژانس عكس ايران و اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان برگزار مي‌شود.
مدير روابط عمومي و امور بين‌المللي شهرداري رشت با بيان اينكه مشاركت در برگزاري جشنواره امسال دومين اقدام شهرداري رشت به مناسبت روز جهاني صلح است، تصريح كرد: سال گذشته نيز نمايشگاه عكس « قربانيان جنگ، سفيران صلح » از مجموعه آثار استاد مهدي منعم در رشت برگزار شد و همكاري شوراي اسلامي و شهرداري رشت در برگزاري مراسم روز جهاني صلح با دفتر كميسيون در تهران از ديگر اقدامات انجام شده بود. امسال نيز با توجه به اين كه دريا مهد دوستي و مهرباني است با مشاركت در برگزاري اين جشنواره در صدديم تا پيام صلح و دوستي شهر رشت با زبان هنر منتشر شود.
وي همچنين خواستار حضور پر رنگ فرهيختگان و هنرمندان در اين جشنواره شد و خاطرنشان كرد: با انتشار پيام اين جشنواره توسط رسانه‌ها، قطعاً شاهد اتفاقات خوبي در حوزه‌ صلح و دوستي از سوي مديران تصميم‌گير خواهيم بود. همچنين انتشار ارزش‌هاي انقلاب اسلامي با تاكيد بر آرمان‌هاي امام راحل (ره) و تاكيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در قالب برگزاري چنين جشنواره‌هايي، مي‌تواند به صورت يك خاطره هميشه پايدار ثمرات دفاع مقدس را در ذهن جهانيان نقش ببندد.
قديمي از رونمايي دو كتاب با محوريت درياي كاسپين در حاشيه برگزاري جشنواره خبر داد و بيان كرد: سمفوني صلح «آواي كاسپين» اثر استاد دلجو نيز براي نخستين ‌بار در گيلان طنين‌انداز مي‌شود.
گفتني است،جشنواره «درياي دوستي، كاسپين» ساعت 17 عصر روز يكشنبه، 29 شهريور امسال در مجتمع خاتم‌الانبيا(ص) رشت برگزار مي‌شود.
گفتني است،معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رئيس سازمان سينمايي ايران، دبيركل كميسيون ملي يونسكو _ ايران،مديران استاني و شهري و جمعي از افتخارآفرينان عرصه فرهنگ و هنر كشور در اين جشنواره حضور خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن