تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين همايش ملي جامعه، منابع طبيعي و محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۴۸ق.ظ)
اولين همايش ملي جامعه، منابع طبيعي و محيط زيست موج - ششمين جلسه شوراي سياست‌گذاري همايش ملي جامعه، منابع طبيعي، آب و محيط زيست براي برپايي اولين همايش ملي جامعه، منابع طبيعي و محيط زيست در محل سازمان جنگل‌ها برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين جلسه که نمايندگان انجمن جامعه شناسي ايران، دانشکده منابع طبيعي دانشگاه تهران، دفتر ترويج و مشارکت‌هاي مردمي سازمان جنگل‌ها، سازمان حفاظت محيط زيست، وزارت نيرو، سازمان امور عشاير، موسسه تحقيقات جنگل‌ها و مراتع، ستاد توسعه پايدار شهرداري تهران، انجمن ايراني مطالعات فرهنگي و ارتباطات، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري حضور داشتند، بر تلاش در جهت کاربردي نمودن نتايج همايش و حضور تشکل‌هاي مردم نهاد در پنل هاي تخصصي تاکيد شد و مقرر گرديد اين همايش در روز سه شنبه و چهارشنبه، پنجم و ششم آبان آينده، در محل دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه تهران برگزار شود.
بر اساس اين گزارش، تاکنون 150 مقاله با محورهاي مختلف توانمندسازي جوامع محلي، حکمراني آب، محيط زيست، دانش بومي، منابع طبيعي، حقوق، قوانين و سياست‌گذاري منابع طبيعي و محيط زيست و اخلاق و رسانه در مديريت منابع طبيعي و محيط زيست به دبيرخانه همايش رسيده است.
گفتني است، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري کشور از حاميان برگزاري اين همايش بوده که در مراحل برگزاري و نيز پنل هاي تخصصي حضور دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن