تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816850588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنفرانس توکیو شرکت سونی در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: سرانجام کنفرانس شرکت سونی که پیش زمینه ای بر نمایشگاه Tokyo Game Show بود به پایان رسید . در این کنفرانس هماطور که پیشبینی می شد ، این شرکت توانست مخاطبین ژاپنی خود را با اخباری جذاب ، راضی کند و نوید یک آینده الهام بخش را به آنها دهد . مطمئنا بدلیل جهانی بودن برخی از عناوین ژاپنی ، این تاثیر بر روی بسیاری از گیمرهای جهان نیز گذاشته شده است . در همین رابطه طی این مقاله ، به طور کلی کنفرانس شرکت سونی را برای آن دسته از دوستانی که نتوانستند آنرا با جزئیات دنبال کنند ، شرح خواهیم داد .

نمایشی جدید از گیم پلی Dark Souls 3 Dark Souls 3 به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های نسل هشتم ، نمایشی را در کنفرانس سونی داشت . در این نمایش کوتاه که البته بخش هایی از آن در نمایش معرفی بازی نیز پخش شده بود ، ما شاهد بخش های مختلفی از گیم پلی بازی بودیم که خبر از تغییرات بنیادین آن در قیاس با نسخه های گذشته می دهد . دانلود تریلر با کیفیت Full HD دانلود تریلر با کیفیت HD دانلود تریلر با کیفیت SD

بازگشت دراماتیک Ni-Oh ، اینبار بر روی PS4 Ni-Oh اثری بزرگ و پرحاشیه است که در ابتدا بر روی کنسول PS3 از طرف استودیو Team Ninja معرفی شد ، این اثر در همان کنفرانس مشهور E3 2005 سونی معرفی گردید . اما از آن روز توسعه بازی در سکوت خبری فرو رفت و حال به نظر می رسد ، علاقه مندان به این بازی پس از سالها صبر و تحمل می توانند آنرا با طعم نسل هشتم بر روی PS4 تجربه کنند . نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در مورد Ni-Oh این است که فیلمنامه این بازی براساس یک فیلمنامه ناتمام از مولف بزرگ و مشهور ژاپنی ، خالق اثر بزرگ "هفت سامورایی" یعنی "آکیرا کوروساوا (Akira Kurosawa)" نوشته شده است . داستان بازی نیز حول وقایق پیرامون یک سامورایی با نام William است . 


  معرفی Gravity Rush 2 و Gravity Rush: Remastered بر روی PS4 تقریبا نزدیک به سه سال است که شایعه عرضه Gravity Rush بر روی PS3 و سپس PS4 وجود دارد و سرانجام امروز شرکت سونی ، این شایعات را به حقیقت تبدیل کرد . سونی Gravity Rush 2 را بر روی PS4 و نسخه ارتقا یافته Gravity Rush 1 را نیز بر روی پلتفرم نسل هشتم خود تایید کرد . Gravity Rush یکی از عناوین انحصاری برتر PS Vita است که تجربه ای بسیار غنی و جذاب را در سبک jRPG Action ارائه می دهد و فضای داستان بازی برای علاقه مندان به این سبک ، بسیار عالی طراحی شده است .  دانلود تریلر Gravity Rush 2 با کیفیت 480P دانلود تریلر Gravity Rush 2 با کیفیت 720P  دانلود تریلر Gravity Rush: Remastered با کیفیت 480P دانلود تریلر Gravity Rush: Remastered با کیفیت 720P  

PS4 با رنگ ها و طرح های جذاب تر شرکت سونی، از نه پوشش جدید برای قسمت HDDکنسول PS4 و همچنین چهار رنگ جدید برای کنترلر این کنسول رونمایی کرد. چهار رنگ جدید کنترلر ، شامل رنگ های طلایی، نقره ای، سیاه فولادی و کریستال شفاف می‌باشد . این طرح های جدید اواخر آذرماه به طور رسمی در جهان عرضه خواهد شد . در ادامه می توانید تصاویری از این طرح های جدید را مشاهده کنید :  





معرفی Resident Evil Umbrella Corps کپکام نیز در جریان کنفرانس شرکت سونی ، از نسخه ای متفاوت از سری بازی Resident Evil با نام Resident Evil Umbrella Corps پرده برداری کرد . ظاهرا Umbrella Corps ترکیبی از Resident Evil Raccoon City و Call of Duty است، این بازی که قرار است در سال 2016 بر روی PS4 و PC عرضه شود . در زمینه طراحی کلی نیز باید بگوییم که Umbrella Corps یک شوتر رقابتی است و در آن تیم ها در محیط هایی که توسط زامبی ها محاصره شده، به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت.

معرفی DLC بازی  Assassin"s Creed Syndicate : جک قاتل شرکت یوبیسافت، محوای قابل دانلود جدیدی را برای عنوان Assassin"s Creed Syndicate معرفی کرد که درباره قاتل سریالی بدنام، ملقب به Jack the Ripper یا همان جک قاتل می‌باشد. این قاتل ، یکی از موارد داستان معروف قرن 18 بریتانیا است و با توجه به همزمان بودن با وقایق Syndicate ، پرداختن به داستان این قاتل قابل پیشبینی بود . Jack the Ripper اولین DLC معرفی شده از سوی Ubisoft برای عنوان Assassin"s Creed Syndicate بشمار نمی‌آید. کسانی که این بازی را پیش خرید کنند، همچنین DLC دیگری با نام Darwin and Dicken Conspiracy دریافت خواهند کرد که به آنها این امکان را می‌دهد تا ماموریت هایی برای دو تن از بزرگ ترین و باهوش ترین اشخاص در عصر انقلاب صنعتی،انجام دهند.


 معرفی DLC داستانی Bloodborne استودیو From Software با همکاری سونی از DLC داستانی بازی Bloodborne با عنوان "Old Hunters" پرده برداری کرد . Old Hunter ، یک محتوای جدید داستانی است و می توان امیدوار بود با تجربه آن ، به شناخت و درک بهتری از داستان Bloodborne دست یابیم . تحلیل مفصل این بازی را می توانید در این مقاله مطالعه کنید و در ادامه تصاویر و تریلر معرفی بازی را می توانید مشاهده کنید : دانلود تریلر معرفی : 480P / 720P / 1080P


 معرفی بازی جذاب Yakuza 6 در جریان کنفرانس شرکت سونی ، شرکت سگا نسخه ششم سری بازی مشهور Yakuza را تایید کرد. در کنار این بازی ،سگا Yakuza: Kiwami را هم که در واقع نسخه بازسازی شده ای از شماره اول این سری است را برای کنسول PS3 و PS4 تایید کرد و افرادی که این بازی را بخرند میتوانند به دموی Yakuza 6 در PS4 دسترسی پیدا کنند. Yakuza: Kiwami در تاریخ 21 ژانویه 2016 و Yakuza 6 هم در پاییز 2016 در ژاپن روانه بازار خواهند شد.







در نهایت باید این نکته را یادآوری کنیم که نمایشگاه توکیو هنوز آغاز نشده نشده است و در طول نمایشگاه ، اخبار ، جزئیات و تریلرهای کاملتری از عناوین شرکت سونی منتشر خواهد شد .



لینک

لینک

لینک

لینک

لینک

لینک

لینک

لینک

لینک

لینک


24 شهريور 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن