تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812986585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اورژانس هوایی در دستور کار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: جلسه وزیر و رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛
توسعه اورژانس هوایی در دستور کار




وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم توسعه ناوگان اورژانس هوایی و توزیع مناسب پایگاه‌ها در مناطق مختلف کشور، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم اورژانس هوایی را توسعه دهیم.





خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم توسعه ناوگان اورژانس هوایی و توزیع مناسب پایگاه‌ها در مناطق مختلف کشور، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم اورژانس هوایی را توسعه دهیم.

جلسه مشترک جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت در راستای توسعه خدماتی و زیرساختی اورژانس هوایی کشور و بررسی راه‌های افزایش همکاری برای توسعه اورژانس هوایی برگزار شد با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر بهداشت برگزار شد.

در این جلسه دکتر سیدامیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر نیز با مرور ظرفیت‌های هلال احمر از نظر برخورداری از تعداد بالگرد گفت: تعهد کرده‌ایم در هر استان حداقل یک بالگرد داشته باشیم و در عین حال آماده همکاری با وزارت بهداشت در زمینه توسعه اورژانس هوایی نیز هستیم.

دکتر سید حسن هاشمی در این جلسه با اشاره به دستاوردهای قابل توجه اورژانس هوایی در مدت راه‌اندازی تا کنون بر لزوم توسعه ناوگان اورژانس هوایی و توزیع مناسب پایگاه‌ها در مناطق مختلف کشور تاکید کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم اورژانس هوایی را توسعه دهیم.

وی خواهان همکاری هلال احمر در توسعه اورژانس هوایی شد و گفت: برای این امر مطالعات و برنامه‌ریزی‌هایی نیز صورت گرفته است.

در این جلسه دو طرف راهکارهای مختلف توسعه اورژانس هوایی و زمینه‌های همکاری در این خصوص را بررسی کردند و بر لزوم استفاده از پتانسیل‌های طرفین تاکید شد.






تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن