تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد کشته شدگان حادثه مکه به 11 تن رسید/ سه زن مفقود شده در لیست جان باختگان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سقوط بالابر تعداد کشته شدگان حادثه مکه به 11 تن رسید/ سه زن مفقود شده در لیست جان باختگان

سقوط بالابر در مکه؛
تعداد کشته شدگان حادثه مکه به 11 تن رسید/ سه زن مفقود شده در لیست جان باختگان
با توجه به اطلاعات دریافت شده از خانواده و هم کاروانی های زائران مفقودی و با توجه به اینکه این سه زائر ایرانی در زمان حادثه در محل اصلی سقوط جرثقیل حضور داشتند، به نظر می رسید که از آسیب دیدگان بسیار جدی این حادثه هستند.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تحقیقات بعمل آمده در خصوص شناسایی مفقودین و تعیین هویت اجساد مصدومین حادثه عصر جمعه گذشته، متأسفانه مطلع شدیم سه بانوی زائر ایرانی مفقودی حادثه، جزو جان باختگان به شمار می آیند.   در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اطلاعات دریافت شده از خانواده و هم کاروانی های زائران مفقودی و با توجه به اینکه این سه زائر ایرانی در زمان حادثه در محل اصلی سقوط جرثقیل حضور داشتند، به نظر می رسید که از آسیب دیدگان بسیار جدی این حادثه هستند.
این اطلاعیه افزود: به دنبال اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی مفقودین و تعیین هویت اجساد پیدا شده، شناسایی این اجساد توسط خانواده و نزدیکان آنان صورت گرفت.
در این اطلاعیه آمده است: خانم «مریم آل طه بناب» از کاروان 11266 استان آذربایجان شرقی، خانم «فاطمه دامغانی» از کاروان 22124 استان سمنان و همچنین خانم «کبری بیگم غفوری» از کاروان 22124 استان سمنان سه بانوی زائر ایرانی هستند که در پی حادثه روز جمعه مسجد الحرام جان باختند.
بر اساس اطلاعیه یاد شده، با قطعی شدن خبر فوت این سه بانوی ایرانی، تعداد کشته شدگان ایرانی حادثه عصر جمعه مکه مکرمه براساس آمار قطعی 390 کاروان ایرانی مستقر در مکه مکرمه به 11 تن افزایش یافت.
همچنین به اطلاع می رساند از مجموع هفت زائر ایرانی حادثه مکه مکرمه بستری در بیمارستان های مکه، چهار تن ، مرخص شدند و سه زائر دیگر روند درمانشان ادامه دارد و حال عمومی آنان رضایت بخش است.
سازمان حج و زیارت ضمن ابراز همدردی با خانواده جان باختگان و آسیب دیدگان حادثه اخیر مکه، درگذشت زائران جان باخته این حادثه تلخ را به بازماندگانشان تسلیت گفت و غفران و رحمت الهی را برای جانباختگان مسئلت کرد.
در پی طوفان شدید عصر روز جمعه در مکه مکرمه و سقوط یک بالابر در صحن مسجدالحرام، 11 زائر ایرانی، فوت کردند و 32 زائر ایرانی مجروح شدند.   ایرنا/ 2009



۲۴/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 464]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن