تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متقاضيان بايد سهم خود را در مسکن مهر پرداخت کنند/پيشنهاد اختصاص ۵۵۰۰ ميليارد تومان براي تکميل پروژه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۸ب.ظ)
متقاضيان بايد سهم خود را در مسکن مهر پرداخت کنند/پيشنهاد اختصاص ۵۵۰۰ ميليارد تومان براي تکميل پروژه‌ها موج - قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر گفت: ۷۹۱ هزار واحد مسکن مهر منتظر تصويب پيشنهاد اختصاص ۵۵۰۰ ميليارد تومان براي تکميل پروژه‌ها هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد اصغري مهرآبادي، قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر، با بيان اين که متقاضيان بايد سهم خود را در مسکن مهر پرداخت کنند، ادامه داد: شرايط ساخت‌وساز مسکن مهر به گونه‌اي است که بدون آورده‌هاي مردمي و تسهيلات بانکي، ساختماني در پروژه‌هاي مسکن مهر ساخته نمي‌شود. به همين دليل علاوه بر لزوم پرداخت آورده‌ها ما پيگير افزايش خط اعتباري ۵۰ هزار ميليارد توماني به ۵۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان هستيم.
وي با ذکر توضيحاتي اظهار کرد: لازمه افزايش تسهيلات ۲۵ به ۳۰ ميليون تومان، افزايش خط اعتباري ۵۰ هزار ميليارد توماني به ۵۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان است تا تمام واحدهاي نيمه تمام را که به فروش اقساطي نرسيده، پوشش دهد. لازم به ذکر است که از رقم اعتباري ۵۰ هزار ميليارد تومان، هزار و ۸۹۰ ميليارد تومان اعتبار باقي مانده بود که به ۲۷۰ هزار واحد مسکن مهر داراي پيشرفت ۷۰ درصد اختصاص يافت. در حالي که هنوز ۷۹۱ هزار واحد ديگر داريم که تسهيلات افزايش يافته ۲۵ به ۳۰ ميليون تومان را بايد دريافت کنند. در واقع رقم ۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد توماني که بايد افزايش يابد براي تکميل ۷۹۱ هزار واحد ديگر است.
به گفته مهرآبادي، وزير راه و شهرسازي، اين درخواست را طي نامه‌اي به معاون اول رئيس‌جمهور ارائه داد که مورد موافقت قرار گرفت و در اعتبارات بانک مرکزي هم تأييد شد؛ اين پيشنهاد براي اجرايي شدن بايد براي شوراي پول و اعتبار ارسال شود. براي عملياتي شدن اين مصوبه در واقع وزارت راه و شهرسازي به پول نياز ندارد، بلکه منتظر دريافت مجوز است چون پول از محل وصول اقساط تأمين مي‌شود که اين امر در نامه به معاون اول رئيس‌جمهور هم اشاره شده است.
وي تأکيد کرد: بنابراين در چنين شرايطي و با افزايش خط اعتباري مسکن مهر به ۵۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان تمام واحدها شامل دريافت تسهيلات ۳۰ ميليون توماني مي‌شوند، اما؛ ما نمي‌توانيم به واحدي که به عنوان مثال ۴۰ درصد پيشرفت فيزيکي دارد، هم اکنون تسهيلات ۳۰ ميليون توماني اختصاص دهيم بلکه اين رقم به مرور و متناسب با پيشرفت واحد اختصاص مي‌يابد. در حال حاضر ۷۹۱ هزار واحد براي ادامه روند ساخت‌وساز پول کافي در اختيار ندارند و بعد از تصويب اين رقم، متناسب با پيشرفت فيزيکي پرداخت خواهد شد.
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر همچنين در خصوص تصويب رقم ۵۰۰ ميليون تومان براي تکميل تصفيه‌خانه‌هاي مسکن مهر بيان کرد: مصوبه مذکور به تازگي تصويب شده و منبع تأمين مالي آن نيز دولت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن