تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802519519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدارك گسترده رادیو به مناسبت هفته دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تدارك گسترده رادیو به مناسبت هفته دفاع مقدس
با نزدیك شدن به هفته دفاع مقدس،شبكه های رادیویی با تولید ویژه برنامه هایی متنوع،آماده مشاركت در گرامی داشت یاد و خاطره دلاور مردی های رزمندگان اسلام شدند .


به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان این مرز و بوم در آن دوران، شبكه های مختلف رادیویی با تولید و پخش ویژه برنامه های متنوع ، این ایام را گرامی می دارند.

نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی در دیدار با سردار كارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از آمادگی این رسانه فراگیر برای همراهی مخاطبان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

ویژه برنامه های شاخص شبكه های رادیویی كه در آن ها به نوعی یاد و خاطرات آن روز ها را زنده می كنند به شرح زیر است :

رادیو اقتصاد:     
"روز از نو" معرفی افتخارات دفاع مقدس در حوزه اقتصاد و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، از 31 شهریور تا 7 مهر ساعت 06:30   

"جزر و مد" نقش نیروهای انقلابی در بحران جنگ، نقش سپاه در بحران های جنگی و نقش راهبردی و تاكتیك های فرماندهان جنگ در كنترل و پیروزی های ایران در جنگ، از 1 تا 4 مهر ساعت 8:30     
 
رادیوایران:        
"راه شب"كمك‌های پشت جبهه مردم و خاطرات آن‌ها،  رادیو جبهه و خاطرات كاركنان آن در دوران جنگ، آیین رزم و جنگ در مردم ایران و اهمیت دفاع از وطن در فرهنگ ایرانی، ثواب جهاد در راه خدا و نقش جوانان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، از 31 شهریور تا 7 مهر ساعت 00:30

"سلام ایران" بیان خاطراتی از دفاع مقدس از زبان خانواده های رزمندگان و شهدا و اسرا، بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس و شكست حصر آبادان، از 31شهریور تا 7 مهر ساعت 6:30

رادیو تهران:
"تهران در شب" معرفی آخرین كتاب های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس، گفت وگو با نویسنده كتاب آن بیست و سه نفر، پخش قسمتهایی از فیلمهای ساخته شده درباره دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان، از 1 تا 3 مهر ساعت 24   

"همسایه سلام" گفت و گو با فرمانداران درباره برنامه های شهرستانها در هفته دفاع مقدس وگفت و گو با فرمانده هان 8 سال جنگ تحمیلی، از 31شهریور تا7مهر ساعت 15 . 

رادیوجوان:        
"جوان ایرانی سلام"ساخت مستندهای گزارشی با موضوع دفاع مقدس (مادران شهید ، همسران و خانواده های شهدا و ایثارگر)، از 31شهریور تا 6 مهر ساعت 6:40.

"اینجا شب نیست" آیتمهای تركیبی و گزارشی در خصوص دفاع مقدس، معرفی آثار مكتوب و ... در این حوزه و سازمان ها و نهادهایی كه متولی اشاعه فرهنگ دفاع مقدس هستند، 3، 5 و 6 مهر ساعت 00:30.

رادیو سلامت:       
"به رنگ زندگی " معرفی زنان فعال و اثرگذار در دفاع مقدس، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و بازخوانی یكی از آثار دفاع مقدس، از 31شهریور تا 1 مهر ساعت 17.

"پشت پلك صبح" احساس‌ خودتان را در مورد كسانی كه در سال‌های دفاع مقدس از كشورمون حمایت كردند،  بیان كنید، اول مهر ساعت 00:30  
  
رادیو فرهنگ:     
"خیابان فرهنگ"متن و نوشتار برنامه در خصوص هفته دفاع مقدس، روزشمار دفاع مقدس، از 31 شهریور تا 6 مهر ساعت 6:30 

"هفت كوچه" با موضوع رشادت و ایثار در فرهنگ مردم ایران زمین، 4 مهر ساعت 8:30.

رادیو قرآن:       
"والشمس" نقش نظام سلطه در جنگ تحمیلی ،دفاع مقدس و غرور ملی،  راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده ، بررسی راه های نهادینه كردن ارزش‌ها در بین نسل جوان ، مفهوم ایثار و شهادت، رابطه ارزش‌های اخلاقی و باورهای دینی و دفاع مقدس و ولایت پذیری، از 31 شهریور تا 1 مهر ساعت 6:30.

"مجال عروج" گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، ایثارگران دفاع و مقدس ، معرفی روزهای هفته دفاع مقدس كه هر روز به یك نام نامگذاری شده ، بیان آیات نورانی قرآن در حوزه  جهاد و دفاع و معرفی شهدای قرآنی كشور، از 31 شهریور تا 7 مهر ساعت 18:40.

رادیو گفتگو:        
"گفت وگوی علمی" ظرفیت دفاع مقدس در طراحی و تحقق الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، نقش فناوری های مهندسی در ارتقا قدرت نظامی و مهندسی دفاع مقدس و پیشرفت صنایع نظامی و غیرنظامی، 4 مهر ساعت 8:30.

"گفت وگوی اجتماعی" مفاهیم دفاع مقدس در شرایط كنونی، سازو كارهای مشاركت اجتماعی در پیشرفت كشور و گروههای جهادی و محرومیت زدایی، از 4 تا 7 مهر ساعت 13:30.

رادیو ورزش:      
"صبح و ورزش" انعكاس برنامه ها و مسابقات ورزشی كه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود و گفت و گو با مسئولان و برگزار كننده ها، از 31 شهریو تا 6 مهر ساعت 7:10.

"پنجره ای رو به شب" مطلب در خصوص هفته دفاع مقدس ، پخش سرود ، اخبار برنامه ها و مسابقات مناسبتی و خاطرات جانبازان ورزشكار از جنگ، از 31 شهریور تا 7 مهر ساعت 22:00.

رادیو صبا:
"طنز دفاع مقدس" در این برنامه اتفاقات جالب در جبهه ها و خاطرات طنزآمیز رزمندگان روایت می‌شود ، از 31 شهریور تا 6 مهر  بعد از اذان ظهر و اذان مغرب.

رادیو نمایش:
"همنوایی خاك و باروت" دكتر صداقت به همراه خانواده در انگلیس زندگی می كند او به وسیله كتابی درباره خاطرات سید نورالدین عافی با ایشان آشنا شده و ... ، 28 شهریور ساعت 15:00.

"محرابی دیگر" یك رزمنده مسیحی در جبهه نماز نمی‌خواند و همسنگرانش كه این موضوع را نمی‌دانند از دست او ناراحت شده و با او قطع رابطه می‌كنند اما ... ، 30 شهریور ساعت 11:30.

رادیو پیام:
این شبكه رادیویی نیز در بخش های سحرگاهی، صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی و شبانگاهی به ارزش و اهمیت دفاع مقدس در حفظ تمامیت ارضی كشور و پاسداری از ارزشهای اسلامی، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و اسرا و مفقودین و دستاوردهای معنوی دفاع مقدس مثل فداكاری و ایثار خواهد پرداخت ، از 31 شهریور تا 6 مهر ساعت 2:00، 6:00، 14:00 ،‌10:00،  18:00 و 22:00.



انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

نشست دكتر ظریف با نمایندگان مجلس
غلامی همچنان مدیر شبكه چهار است
رادیو با دست‌پر به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود
مدیر شبکه چهار استعفا داد
از هنرنمایی در شخصیت قلقلی تا فروش اسباب‌بازی در رامسر
جوانترین مجری صدا و سیما خواننده شد
مدیر شبکه مستند: تصویری منصفانه از ایران ارائه کنید
تغییر در زمان پخش «خوبی از خودتونه»





۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن