تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي دو کانال خردسال و کودک در تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۱ب.ظ)
راه اندازي دو کانال خردسال و کودک در تلويزيون موج-محمد فرشاد در نشست خبري با اصحاب رسانه با اشاره به ارتقاي کانال تلويزيوني پويا اظهار داشت: پخش برنامه‌هاي شبکه تلويزيوني کودک و نوجوان از ابتداي مهر 94 براي مخاطب خردسال آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير شبکه تلويزيون کودک و نوجوان از راه اندازي دو کانال جديد زيرمجموعه اين شبکه با عناوين خردسال و کودک از مهرماه امسال خبر داد.
وي گفت: کانال خردسال شبکه کودک و نوجوان با برند پويا فعاليت خواهد کرد و با افزايش برنامه‌هاي جديد خود از 5 درصد به 20 درصد و افزايش پخش برنامه‌هاي ايراني از 30 درصد به 50 درصد از ساعت 8 تا 14 براي خردسال فعاليت مي‌کند.
مدير شبکه کودک و نوجوان افزود: نظارت دقيق تربيتي بر محتواي برنامه‌ها و متناسب سازي آن‌ها با الگوي رشد در اين دوره سني از ويژگي‌هاي اساسي کانال پويا خواهد بود.
وي در ادامه با اشاره به آغاز پخش آزمايشي کانال تلويزيوني کودک اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصيلي کانال کودک شبکه تلويزيوني، پخش آزمايشي برنامه‌هاي خود را آغاز خواهد کرد.
وي يادآور شد: ويژگي‌هاي مهم اين کانال، تخصصي شدن برنامه‌ها براي مخاطب کودک، پخش برنامه‌هاي جديد با سهم 20 درصد و پخش برنامه‌هاي ايراني با سهم 50 درصد خواهد بود.
فرشاد خاطرنشان کرد:همچنين پخش آزمايشي کانال کودک از ساعت 14 تا 22 شب خواهد بود؛ برند و هويت بصري کانال کودک در پايان فصل پاييز رونمايي خواهد شد.
وي در ادامه با تاکيد بر معرفي پژوهش‌هاي پشتيبان انجام شده در شبکه کودک و نوجوان گفت: براي راه اندازي شبکه تلويزيوني کودک و نوجوان مجموعه فشرده اي از پژوهش‌ها در قالب ترجمه منابع، مطالعات تصويري، مصاحبه‌هاي عميق و...صورت گرفت که در برنامه راه اندازي شبکه تلويزيوني کم سابقه بوده است.
مدير شبکه کودک و نوجوان تصريح کرد: اين پژوهش‌ها بر اساس، مخاطب، جدول پخش، قالب‌هاي برنامه سازي و محتواي 140 شبکه تلويزيوني کودک و نوجوان در جهان صورت گرفت و تصوير روشني از پژوهش‌هاي جهاني در اين زمينه ايجاد کرد.
فرشاد در پايان خاطرنشان کرد: پايش محيطي، تجربه سه ساله کانال پويا و شناسايي قوت‌ها و ضعف‌هاي آن يکي ديگر از پژوهش‌هاي کليدي در اين برنامه راه اندازي بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن