تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دزد حرفه‌ای در راهرو آپارتمان دستگیر شد + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

جاسازی طلاجات در گلدان! دزد حرفه‌ای در راهرو آپارتمان دستگیر شد + عکس دزد حرفه‌ای که از طریق باکن وارد خانه‌ها می‌شد و دست به سرقت طلاجات می‌زد در راهرو آپارتمان به دام افتاد.
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 21:20 بیست و هشت مردادماه بر اساس اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر حضور سارق در منزل در آدرس خیابان شهید کرد، خیابان ابراهیمی واحد گشت یگان کلانتری 190مجیدیه به محل اعزام شدند. با حضور ماموران همسایگان اعلام کردند که یک نفر از راه بالکن وارد منزل همسایه شده که واحد گشت محل را بررسی و مشاهده کرد که سارق درب ورودی منزل را از جا کنده و وارد منزل شده و اسباب خانه را به هم ریخته است. در همین حین ماموران متوجه حضور سارق در راهرو شدند که سعی در مخفی کردن طلاجات سرقت شده در گلدان را داشت که بلافاصله او را دستگیر کردند. متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتفل شد و مالک منزل نیز به کلانتری مراجعه و اموال کشف شده را شناسایی و تحویل گرفت.

در کلانتری متهم خود را با نام «نورمحمد» معرفی کرد که با توجه به اینکه تعداد زیادی از سرقت های منزل در این محدوده با این روش انجام شده، احتمالا این سارق، حرفه ای و سابقه دار بوده است. رئیس کلانتری 190مجیدیه با اعلام این خبر، افزود: شگرد متهم برای خارج کردن طلاجات مسروقه، جاسازی آنان در گلدان بود.

مراد پیروندی خاطرنشان کرد: پرونده متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 


یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن