تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس میزبان بیش از ۱۴۰۰ نفر در طرح قرآنی ۱۴۴۹


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فارس میزبان بیش از ۱۴۰۰ نفر در طرح قرآنی ۱۴۴۹ خبرگزاری پانا: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری مرحله اول طرح قرآنی ۱۴۴۹ با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر در این استان خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور ساعت 21:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام غلامحسین نیازی گفت: فراخوان طرح ملی ۱۴۴۹ از ۲۳ خرداد ماه سال جاری با محوریت سوره مبارکه یاسین با هدف تشویق و ترغیب عموم علاقمندان، برای پرداختن به امر حفظ، مفاهیم و تفسیر آیات قرآنی در سراسر کشور شروع به کار کرد. مسئول دبیرخانه کانون های مساجد فارس در رابطه با طرح ۱۴۴۹ گفت: هدف از برگزاری این طرح تشویق و ترغیب عموم علاقه مندان برای پرداختن به امر حفظ آیات قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتارها برای تحقق شعار سال، زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است. وی بیان کرد: این طرح در استان فارس با همکاری کانون تخصصی قرآنی المهدی(عج) شیراز وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد، کانون المهدی (عج) با برگزاری جلسات متعدد و مشارکت مستقیم دبیرخانه مساجد فارس، از طریق ارسال پیامک، تماس تلفنی و ایمیل اطلاع رسانی را آغاز و بیش از ۱۴۰۰ متقاضی را ثبت نام کرد. وی با اشاره به برنامه های شاخص کانون های مساجد شیراز، گفت: آزمون این طرح قرآنی در تاریخ ۱۳ شهریورماه امسال برگزار شد که تمامی پاسخنامه ها برای دبیرخانه مرکزی برگزای طرح ۱۴۴۹ ارسال شده است. نیازی افزود:لازم به ذکر است که علت نامگذاری این طرح قرآنی این است که قرآن کریم ۱۴۴۹ سال پیش بر پیامبر گرامی اسلام(ص) نازل شد. امیدواریم با مشارکت خوبی که تا به حال نهاد‌های قرآنی داشته اند شاهد استقبال بیشتر مردم و خانواده ها از طرح بزرگ قرآنی باشیم و نتیجه آن ورود آموزه‌های قرانی سوره مبارک یس و موضوعات انتخابی به درون خانواده‌ها و انس بیشتر خانواده‌های ایران با قرآن کریم باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن