تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804325719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنرانی های آتشین موافقان و مخالفان برجام در مجلس نمایندگان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سخنرانی های آتشین موافقان و مخالفان برجام در مجلس نمایندگان


مجلس نمایندگان آمریکا از صبح جمعه به وقت محلی واشنگتن، بررسی توافق هسته ای ایران را در میان جدال آتشین موافقان و مخالفان آن آغاز کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از نیویورک، این نشست که ساعت نه و بیست دقیقه صبح جمعه آغاز شده است، تا لحظه مخابره این خبر بیش از سه ساعت است که بی وقفه ادامه دارد.
این نشست در ساعت دوازده و هفت دقیقه به وقت شرق آمریکا، وارد پانزده دقیقه رای گیری درباره ... شد.
نتیجه این رای گیری الکترونیکی هنوز مشخص نشده است.
در نوبت صبح این نشست نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه از ایالت های پنسیلوانیا، نیوجرسی، نیویورک، اوهایو، میشیگان، کالیفرنیا، ایلینویز، ایندیانا، واشنگتن، میسوری، مینه سوتا، مریلند، ویسکانسن، کانزاس، تنسی، جورجیا، اورگان، جورجیا، نبرسکا... نظرات مخالف و موافق خود را درباره توافق اتمی با ایران بیان کردند.
همزمانی این نشست با چهاردمین سالگرد حادثه یازدهم سپتامبر، انتخاب هوشمندانه هیئت رئیسه جمهوریخواه مجلس نمایندگان بود تا سخنرانان مخالف طرح، بارها به این حادثه اشاره و نتیجه توافق با ایران را شبیه سازی کنند.
با این حال دموکرات های موافق توافق وین نیز یک به یک در حمایت از این توافق سخنرانی می کنند.
نماینده دموکرات از ایالت تگزاس در حمایت از توافق با ایران گفت: عجیب است که رای گیری در روز یازدهم سپتامبر صورت می گیرد، ایران در جنگ با القاعده به ما کمک کرد، همان کسانیکه ما را به داخل عراق کشاندند، الان همان کسانی هستند که ما را به مخالفت به این توافق می خوانند.
لوید داگت افزود: فاجعه عراق هزاران میلیارد دلار برای ما هزینه داشت و خسارات جانی بسیاری به بار آورد، این توافق امنیت مردم آمریکا، اسرائیل و دیگران را تضمین می کند.
کورت شریدر نماینده دموکرات از اورگان نیز در حمایت از توافق اتمی گفت: ما کمک کردیم شاه سرنگون شود، ما از صدام در جنگ با ایران حمایت کردیم و زمانیکه از گاز خردل ضد ایرانیان استفاده کرد، روی خود را برگرداندیم، ما وقتیکه آنها داشتند در افغانستان به ما کمک می کردند، ایران را درمحور شرارت قرار دادیم، تعجب می کنم با این همه تفاصیل آنها چگونه هنوز هم با ما صحبت می کنند.
نماینده دموکرات دیگری از ایالت نیویورک نیز گفت: برخی می گویند  چین و روسیه از این توافق ذی نفع هستند، این حرفی منفور است چرا که حتما این مطلب شامل حال انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگران هم می شود، ما باید به دیپلماسی فرصت دهیم.
راند چارلز افزود: آیا ما اینجا هستیم تا آبروی رئیس جمهور اوباما را ببریم یا از اعتبار آمریکا حمایت کنیم، بدون اینکه در نظر بگیریم چه کسی رئیس جمهور است.
رهبر اقلیت دموکرات های مجلس نمایندگان نیز گفت: 36 ژنرال گفتند این توافق با ایران خوب است و توافق بهتری برای جلوگیری ایران از دستیابی به سلاح اتمی وجود ندارد.
نانسی پلوسی از ایالت کالیفرنیا برخی از همکاران مخالف با این توافق می گویند با این توافق ایران ده تا پانزده سال دیگر بمب اتمی خواهد داشت، حال اینکه بدون این توافق ایران چند ماه تا یک سال دیگر سلاح اتمی به دست می آورد .
وی افزود: ما به اقدامی نیاز داریم که موضوع اتمی ایران را به طور دائمی حل کند به همین دلیل است که به این توافق نیاز داریم.
پلوسی گفت: با تجربه طولانی که در این زمینه و منع گسترش سلاح های کشتار جمعی دارم و همچنین با توجه به نظرات ژنرال ها و فیزیک دان ها این توافق بهترین راه حل ممکن است.
روز گذشته در مجلس نمایندگان قطعنامه ای با 245 رای موافق و 186 رای مخالف تصویب کرد که تاکید داشت اوباما بدون ارائه همه جزییات درباره توافق اتمی با ایران از جمله توافق های جانی محرمانه به کنگره تخلف قانونی مرتکب شده است.
در زمان حاضر 246 کرسی در مجلس و 54 کرسی نیز در سنا از آن جمهوریخواهان است.
خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسال می می شود.


جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن