تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس عوام انگلیس با لایحه مرگ به کمک پزشک مخالفت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لندن - ایرنا - لایحه جنجالی "مرگ به کمک پزشک" (آتانازی) که از سوی نهاد مدنی و شخصیت های مذهبی انگلیس مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، عصر روز جمعه با رای مخالف نمایندگان مجلس عوام انگلیس روبرو شد و به تصویب نرسید.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس عوام انگلیس پس از چند ساعت بحث و گفت وگو، با 330 رأی مخالف در مقابل 118 رأی موافق، با این لایحه جنجالی موافقت نکردند.
در لایحه ‘مرگ به کمک پزشک’ که از سوی "راب موریس " نماینده پارلمانی حزب کارگر از منطقه "وولور ثمیتون " پیشنهاد شده بود، در صورت تصویب به پزشکان انگلیسی اجازه داده می شد تا پس از تایید دو پزشک و قاضی دادگاه عالی، به بیمارانی که به دلیل بیماری های پیشرفته، تنها شش ماه از عمرشان باقی مانده است، داروهای مرگ آور تجویز کنند.
این برای اولین بار در طی بیست سال گذشته است که پارلمان انگلیس قوانین مرتبط با "قتل از روی ترحم "(آتانازی ) مورد توجه قرار می داد ضمن اینکه همواره جرح و تعدیل این گونه قوانین با بحث و جدل زیادی همراه بوده است.
لایحه مزبور از صبح روز جمعه در صحن علنی مجلس عوام انگلیس به بحث گذاشته شده بود.
بااین حال به رغم تلاش "راب موریس " در متقاعد ساختن نمایندگان مجلس عوام و بیان اینکه این لایحه حق انتخاب را برای زیستن و مرگ را به بیماران لاعلاج می دهد، طرح وی با اقبال مواجه نشد.
‘فیونا بروس’، نماینده منطقه کانگلتون در اظهاراتی علیه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
مجلس عوام انگلیس با لایحه 'مرگ به کمک پزشک' مخالفت کرد






جمعه ، ۲۰شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن