تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر تعاونی دارای آثار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین: تفکر تعاونی دارای آثار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است خبرگزاری پانا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین گفت: تفکر تعاونی علاوه بر داشتن آثار اقتصادی، دارای آثار مثبت فرهنگی و اجتماعی نیز هست.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور ساعت 12:07

خبرگزاری پانا+تفکر تعاونی دارای آثار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش خبرنگار پانا، محمد رضا مختاری فرد در دیدار با فرماندار شهرستان خمین اظهار داشت: همکاری، همزیستی و داشتن احساس مسئولیت درگرو داشتن تفکر تعاونی درجامعه است.
وی افزود: فرهنگ سازی و پرورش مدیران کارا از مهمترین مؤلفه ها برای توسعه بخش تعاون بشمار می رود.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین ادامه داد: استفاده از کارآفرینان خلاق، توانمند و ریسک پذیر و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در حوزه های مختلف تولید و صنعت می تواند معضل بیکاری شهرستان را بر طرف کند.
مختاری فرد اظهار داشت: کمبود سرمایه و بی رونقی بازار فروش تعاونی ها از عمده مشکلات این حوزه در شهرستان است.
وی بیان کرد: اکنون در این شهرستان 495 تعاونی ثبت شده که 44 درصد آنها با سرمایه 312 میلیون و 67 هزار ریال فعال است و زمینه اشتغال برای یک هزار و 839 نفر را فراهم کرده اند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین با اشاره به اینکه 32 تعاونی در زمینه مسکن مهر در این شهرستان فعالیت دارند، ابراز داشت: یک هزار و 446 واحد مسکونی مهر تا کنون به متقاضیان واگذار شده و بقیه در حال ساخت است.
مختاری فرد اضافه کرد: در طول هفته تعاون، پنج تعاونی با سرمایه 25 هزار و 370 میلیون ریال با زمینه اشتغال 52 نفر در بخش کشاورزی، خدمات، تولید و صنعت به بهره برداری می رسد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن