تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار وزير اقتصاد ايالت بادن - وورتمبرگ آلمان با رئيس سازمان سرمايه گذاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۲ق.ظ)
ديدار وزير اقتصاد ايالت بادن - وورتمبرگ آلمان با رئيس سازمان سرمايه گذاري موج - وزير اقتصاد ايالت بادن - وورتمبرگ آلمان با بيان اينکه بازار ايران داراي جذابيت خوبي براي سرمايه گذاران آلماني است، اظهار داشت: هدف آن‌ها از سفر به ايران، از سرگيري مجدد روابط اقتصادي با ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج، نيلز اشميت، معاون نخست وزير و وزير اقتصاد ايالت بادن - وورتمبرگ آلمان، در رأس يک هيات بلند پايه اقتصادي با محمد خزاعي، رئيس سازمان سرمايه گذاري و کمک‌هاي اقتصادي و فني ايران، ديدار و گفت و گو کردند.
محمد خزاعي در اين ديدار با بيان اينکه رويکرد دولت تدبير و اميد، افزايش سطح مناسبات و همکاري‌هاي اقتصادي و سرمايه گذاري با کشورهاي خارجي است، افزود: دولت جمهوري اسلامي ايران از گسترش مناسبات با کشور آلمان استقبال مي‌کند.
معاون وزير اقتصاد اظهار داشت: ايران به عنوان يک کشور با ثبات در منطقه با دسترسي آسان به بسياري از کشورهاي منطقه مي‌تواند به عنوان يک بازار بزرگ براي فعالان اقتصادي و سرمايه گذاران آلماني محسوب شود.
خزاعي تصريح کرد: سازمان سرمايه گذاري به عنوان متولي اصلي حمايت از سرمايه گذاري خارجي، در اين خصوص آمادگي کافي براي پاسخگويي به نيازهاي سرمايه گذاران آلماني را دارد.
وي افزود: با توجه به توافق انجام شده بين ايران و گروه 1+5، ايران آمادگي دارد با شرکت‌هاي بيمه اي آلمان از جمله بيمه هرمس يادداشت تفاهم همکاري منعقد کند.
در ادامه وزير اقتصاد ايالت بادن - وورتمبرگ آلمان با بيان اينکه بازار ايران داراي جذابيت خوبي براي سرمايه گذاران آلماني است، اظهار داشت: هدف آن‌ها از سفر به ايران، از سرگيري مجدد روابط اقتصادي با ايران است.
اشميت گفت: ايالت بادن - وورتمبرگ، سومين ايالت بزرگ آلمان با حدود 380 ميليارد يورو توليد ناخالص داخلي است. اين هيات بخش‌هاي مختلف صنعت همچون صنايع خودروسازي، صنايع شيمي و داروسازي و غيره را در بر مي‌گيرد.
وي افزود: ما آماده هستيم تا با ايران در زمينه انتقال آموزش‌هاي فني، تبادل کارشناسان فني، فعاليت‌هاي تحقيقاتي و دانشگاهي همکاري نزديکي داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن