تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» شبهات تاریخی اسلام را پاسخ داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» شبهات تاریخی اسلام را پاسخ داد
لاله افتخاری اظهار داشت: چنین تولیدات سینمایی باید مورد حمایت قرار گیرد چرا که وظیفه سینمای جمهوری اسلامی پاسخگویی به نیازهای جامعه بشری و سوالات تاریخی مخاطبان عام خود است.


لاله افتخاری رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص فیلم «محمد رسول الله(ص)» آخرین اثر مجید مجیدی گفت: در طول تاریخ و خصوصا در دهه‌های اخیر درباره پیامبر اکرم(ص) شبهاتی مطرح شده به طوریکه امروز شبهاتی نسبت به جایگاه و عصمت ایشان و همچنین منبع ‌و آغاز وحی مطرح می‌شود که این فیلم پاسخ عملی به تمام این شبهات است.

وی ضمن بیان اینکه «برخی منابع تاریخ اسلام تحریف شده است» تصریح کرد: فیلم محمد رسول الله(ص) مبتنی بر منابع صحیح و معتبر تاریخی بوده و همه مقررات و الزامات در آن رعایت شده و فیلم بسیار فاخر و ارزشمندی است.


رئیس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنین تولیدات سینمایی باید مورد حمایت قرار گیرد چرا که وظیفه سینمای جمهوری اسلامی پاسخگویی به نیازهای جامعه بشری و سوالات تاریخی مخاطبان عام خود است.


وی بیان کرد: اگرچه بنده تخصصی در زمینه هنری ندارم اما آنچه تشخیص دادم همه موارد هنری هم در فیلم رعایت شده بود به طوری که انسان خودش را کاملا در محیط می‌بیند و تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.


افتخاری با اشاره به بخشی از فیلم که ما در حضرت پیامبر از دنیا می‌رود گفت: این بخش مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد و ما که خودمان مادر هستیم مظلومیت و غربت آن حضرت را با از دست دادن مادرشان به خوبی درک می‌کنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: حتی همین مقطع از فیلم که آن حضرت مادرشان را از دست می‌دهند می‌تواند برای همه افرادی که در زندگی با مشکلات فراوان مواجه هستند، درسی باشد که چطور با تفکر درست در مشیت خداوند و با پیروی از آن حضرت می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.










انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ثبت‌نام چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت آغاز شد
خلع معنوی جوانان باعث گرایش آنها به فرقه‌های ضاله می‌شود
ثواب عبادت شب دحوالارض را از دست ندهید + آداب و اعمال
کلمه «تسویل» در قرآن به چه معنا است؟
فراخوان «جشنواره تقدير از فعالين ازدواج» اعلام شد
حقوق کارمندانی كه حق مردم را تضييع كنند، حرام است
«محمد رسول الله» گامی ارزشمند برای رسیدن به هنر استراتژیک اسلامی
شیعیان از مشورت با این گروه منع شده‌اند
آمادگی حوزه برای آموزش احکام کسب و کار به بازاریان
آداب و اعمال «نمازهای مستحبی» را در موبایلتان بخوانید + دانلود





۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن