تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803337824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از گودرزی به فیروزآبادی تا تئاتر زیرزمینی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از گودرزی به فیروزآبادی تا تئاتر زیرزمینی


رده بندی بدقول ها/ تاریخ مصرف گذشته/ ماجراهای سکه و تلفن همراه/ تئاتر زیرزمینی/ از گودرزی به فیروزآبادی از جمله در حاشیه های اخبار ۲۰ سه شنبه هفدهم شهریور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از آیتم های اخبار 20 شبکه خبر است. رده بندی بدقول ها
آمارها نشون میده مرداد امسال از ۴۷۳۳ پروازی که از فرودگاه مهرآباد انجام شده ، ۲۲۳۵ پرواز  یعنی تقریبا نصف پروازها تأخیرهای ۳۰ دقیقه ای یا بیشتر داشتند . در جدول تاخیرهای پروازی مرداد ، شرکت های ایران ایر ، نفت ، ایران ایر تور ، تابان و آسمان بیشتر تعداد تاخیر را دارند.
*******
تاریخ مصرف گذشته
محصولات لبنی یک شرکت ایرانی  آن طرف مرزهای ایران معدوم شد. ظاهرا چون این لبنیات تاریخ مصرفشون در آستانه انقضا بود ، عراقی ها اونها رو معدوم کردند. دبیرانجمن صنایع لبنی ایران گفته : طولانی شدن زمان تشریفات گمرکی و صدور مجوزها عامل این تاخیر بوده . برخی شایعه کردند این محصولات حاوی مواد سرطان زا بوده و وزارت بهداشت اونها رو معدوم کرده .
*******
ماجراهای سکه و تلفن همراه
یک فعال سیاسی نزدیک به مهدی هاشمی دیروز گفت: مهدی سی سکه رو برای کمک به نیازمندان زندانی با خودش به اوین برده بود . وکیل مهدی هاشمی هم قبلا گفته بود این سکه ها را برای دادن عیدی برده اوین و هنگام ورود به اوین صورتجلسه هم شده . واقعیت چیست ؟

***********
تئاتر زیرزمینی
اجرای بدون مجوز تئاتر اونهم در منزل مسکونی ! جدیدترین روش هنجارشکنی فرهنگی است . این تئاترهای  زیرزمینی در فضای مجازی تبلیغ می شوند . شنیده شده حتی بازیگران معروف هم در این تئاترها بازی می کنند . سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی میگه :  قطعا برخورد می کنیم.
********

 تحریم‌ها لغو نشود 3 بر صفر . . .
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفته:اگر  آمریکا تحریم های ایران را لغو نکند نتیجه مذاکرات سه هیچ به نفع دشمن است.طرفداران برجام معتقدند در همین اوضاع و احوال هم بازی برد - برده. رییس جمهور قبلا گفته بود 3 بر 2 بازی را برده ایم .
*********
نابود نمی شویم
شایعه نابودی کره زمین در اثر برخورد یک سنگ آسمانی تا ده روز دیگر تکذیب شده.ناسا اعلام کرده :  در صد سال آینده کمتر از یک صدم درصد امکان برخورد خطرناک یک شئ فضایی با کره زمین وجود دارد . در فضای مجازی شایعه شده  در همین ماه شهریور یک شهاب سنگ بزرگ با زمین برخوردو زمین را نابود می کند .
********
از گودرزی به فیروزآبادی
وزیر ورزش و جوانان به رییس ستاد کل نیروهای مسلح نامه زده و از محدودیت برخی فوتبالیست ها انتقاد کرده. . گودرزی به فیروزآبادی نوشته : قرار گذاشته بودیم فوتبالیستهایی که کارت پایان خدمت معتبر نداشتند به شرط گرفتن برگه اعزام بتوننددر مسابقات تیم ملی خارج از کشور بازی کنند چرا قرار رو رعایت نمی کنید؟
********
احضار به خاطر زمین خواری
9 نفر از مدیران و کارکنان سابق فرمانداری و شهرداری طالقان  به اتهام در همکاری درتغییر کاربری اراضی زراعی و باغی به دادسرا احضار شدند. ارایه خدمات عمومی به ساخت و سازهای غیر مجاز ، صدور اسناد مالکیت غیر قانونی و جعل نقشه پیشنهادی حریم شهراز اقدامات این متهمان است.
**********
آرزوهای بر باد رفته
آموزش ببنید ، مدرک بین اللملی بگیرید یا ویزای کار استرالیا و کانادا بگیرید ، اینها تبلیغات برخی شرکتهای فریبکار در شبکه های ماهواره ای است .. حدود 70 نفر پس از ورود به مالزی ، فهمیدند ، فریب این شرکت رو خورده اند . این شرکت با گرفتن 25 تا 50 میلیون تومن ، وعده داده بود ، پس از گذراندن دورهایی در مالزی ، به مهاجرت افراد به استرالیا یا کانادا کمک می کنه . گروه سی از این دست شرکتهاست که یکی از سهامدارانش گفته : سهام دار اصلی شرکت ، پولهایی رو که از مردم گرفته برداشته و فرارکرده
*******
عمو بانکی به جای جمشید بسم الله
جمشید بسم ا.. را یادتون هست که چند سال پیش در چهارراه اسلامبول نرخ دلار را بالاا پایین می کرد؟حالا شاهدان بازار می گن عده ای که ظاهرا از مراکز حمایتی می شوند هر روز به فروش دلار با حجم کم و اغلب زیر قیمت در بازار اقدام و قیمت را کنترلل می کنند . این افراد به عمو بانکی معروفن.
**********


سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن