تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803807915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات ثبت‌نام دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در سال تحصیلی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جزئیات ثبت‌نام دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در سال تحصیلی جدید
دانشجویانی که تاکنون اقدام به انتخاب واحد نکرده‌اند حداکثر تا 8 مهر فرصت دارند اقدام به رفع مشکل و اخذ واحدهای تحصیلی خود کنند.


به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات، سید بابک مظفری معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف به دانشجویان و پذیرفته شدگان جدیدالورود این واحد دانشگاهی، گفت: روند انتخاب واحد دانشجویان ورودی 1393 واحد علوم و تحقیقات و ماقبل آن، از تاریخ 31 مرداد تا 8 شهریور ماه سال جاری به تفکیک مقطع صورت گرفت.


وی افزود: بر این اساس تاکنون حدود 78 درصد از دانشجویان این واحد نسبت به انتخاب واحدهای خود اقدام کرده‌اند.


به گفته معاون آموزشی این واحد، آن دسته از دانشجویانی که تاکنون به دلایل خاص آموزشی (از قبیل مشروطی بیش از حد، اتمام سنوات و غیره)، مالی و یا دانشجویی (مباحث مربوط به نظام وظیفه، مجوز نقل و انتقالات و غیره) در زمان قانونی انتخاب واحد نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه و متعهد شدن نسبت به رفع مشکل خود اقدام و بلافاصله به طور مشروط ثبت نام و انتخاب واحد کنند تا با هدف مساعدت به وضعیت تحصیلی آنان امکان حضور در کلاس های آموزشی برای آنان مقدور شود.


مظفری تصریح کرد: این دسته از دانشجویان در زمینه رفع مسائل آموزشی به آموزش دانشکده خود و در خصوص رفع مسائل مالی به صندوق رفاه دانشجویی مراجعه و سپس اقدام به انتخاب واحد کنند.


معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اطلاع رسانی به دانشجویان برای آگاهی از زمان بندی انتخاب واحد از طریق ارسال پیامک، گفت: بر اساس قوانین و بخشنامه آموزشی سازمان مرکزی، عدم مراجعه دانشجویان به منزله انصراف از تحصیل و عدم مراجعه مشمولان نیز در بیش از یک ترم تحصیلی موجب اخراج و لغو معافیت از خدمت سربازی خواهدشد.


به گفته مظفری پذیرفته شدگان جدیدالورود در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از تاریخ 21 شهریور تا اول مهر ماه سال جاری و پذیرفته شدگان جدیدالورود مقطع دکتری از تاریخ از 29 شهریور تا اول مهر ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه حضوری به دانشکده مربوطه خود در مجموعه واحد علوم و تحقیقات اقدام به تشکیل پرونده ، ثبت نام آموزشی و انتخاب واحد کنند.


وی گفت: روند ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود این واحد به تفکیک حروف الفبا برحسب حرف اول نام خانوادگی در دانشکده‌های مختلف انجام می‌شود.


معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات از ایجاد یک بخش با عنوان ثبت نام ورودی های جدید بر روی سایت اصلی واحد به منظور اطلاع رسانی روند ثبت نام پذیرفته شدگان سال 1394 خبر داد و گفت: اطلاعات مورد نیاز ویژه پذیرفته شدگان برای ثبت نام در این بخش ذکر شده است و دانشجویان جدیدالورود می‌توانند با مراجعه به این بخش از مراحل و مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده، ثبت نام و زمان بندی انتخاب واحد آگاه شوند.


مظفری ادامه داد: پذیرفته شدگان در صورت تمایل می‌توانند از طریق شماره تماس‌های موجود بر روی سایت واحد برای طرح مشکلات مختلف آموزشی خود با دانشکده‌های مختلف ارتباط برقرار کنند.


وی تصریح کرد: دانشجویان جدید می‌توانند عنوان رشته قبولی خود را در بخش «رشته‌های تحصیلی و آدرس دانشکده‌ها» واقع در لینک «ثبت نام ورودی های جدید» جستجو کرده تا از نام و محل دانشکده مرتبط خود آگاه شوند. نقشه و نحوه دسترسی به دانشکده‌های مختلف برای آشنایی پذیرفته شدگان با فضای فیزیکی واحد بر روی سایت اصلی قرار گرفته است و در فضای واحد بنرها و نیز همکاران اطلاع رسانی راهنمای پذیرفته شدگان جدیدالورود خواهند بود.


مظفری خاطر نشان کرد: براساس بخشنامه سازمان مرکزی پذیرفته شدگان سال گذشته که به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند، این امکان فراهم شده است که بدون احتساب سنوات و بدون لحاظ کردن شهریه سال گذشته تنها با پرداخت شهریه نیمسال اول تحصیلی 95-94 اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد کنند. بخشنامه فوق تنها برای نیمسال اول تحصیلی 95-94 وجاهت قانونی و اجرایی دارد.


لازم به ذکر است زمان شروع کلاس‌های آموزشی واحد علوم و تحقیقات براساس تقویم آموزشی دانشگاه 28 شهریور ماه است. ثبت نام متاخرین نیز از تاریخ 6 لغایت 8 مهر ماه صورت خواهد گرفت. همچنین دانشجویان کارشناسی می‌توانند برای حذف و اضافه دروس خود از تاریخ 13 تا 15 مهر ماه اقدام کنند.


همچنین معاونت آموزشی واحد علوم و تحقیقات با هدف تسهیل فرایند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان اقدام به برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیسیون موارد خاص و شورای آموزشی واحد کرده است تا در کوتاهترین زمان ممکن، بررسی و تعیین تکلیف وضعیت آموزشی دانشجویان محقق شود.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

وزیرعلوم سرپرست دانشگاه صنعتی اراک و رئیس دانشگاه نیشابور را منصوب کرد
۱۲ استاد نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند
ابلاغ آیین نامه جدید وزارت علوم با محوریت افزایش تحقیقات کاربردی
تفاهم نامه اجرای برنامه پیشگیری از HIV در بین دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم





۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن